امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 820
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 21 ژانویه 2021 - 13:43 | 1083 بازدید | ارسال توسط :

مسدود شدن راه های روستایی چهار شهرستان در آذربایجان شرقی

در طی بارش برف سنگین برف برخی از محورهای مواصلاتی روستایی در شهرستان های بستان آباد، چاروایماق ، هشترود و میانه مسدود شده است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی شهری آذربایجان شرقی باز است، گفت: تردد در این مسیرها جریان دارد. به گزارش خبرگزاری […]

مسدود شدن راه های روستایی چهار شهرستان در آذربایجان شرقی

در طی بارش برف سنگین برف برخی از محورهای مواصلاتی روستایی در شهرستان های بستان آباد، چاروایماق ، هشترود و میانه مسدود شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی شهری آذربایجان شرقی باز است، گفت: تردد در این مسیرها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، اروجعلی علیزاده افزود: برخی از محورهای مواصلاتی روستایی در شهرستان های بستان آباد، چاروایماق ، هشترود و میانه مسدود شده است ولی راهداران برای بازگشایی این مسیرها در تلاش هستند.
وی با بیان اینکه تردد در محور آزادراه تبریز- زنجان نیز با زنجیرچرخ امکان پذیر است، ادامه داد: تریلی های عبوری از آزادراه زنجان – تبریز به علت کولاک در محدوده ۳۰ کیلومتری این آزادراه به جاده قدیم میانه – تبریز هدایت می شوند.
علیزاده با اشاره به اینکه رانندگان قبل از سفر حتماً از وضعیت جاده ها اطلاع پیدا کنند، گفت: تمامی محورها باز است ولی با بارش شدید برف احتمال مسدود شدن و یا اختلال در ترددهای جاده ای استان به خصوص در نواحی کوهستانی وجود دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.