امروز : یکشنبه, ۱۴ خرداد , ۱۴۰۲ - 16 ذو القعدة 1444
نقش مهم رسانه ها در اجرای طرح اصلاح الگوی کشت
رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي بر لزوم پيوست رسانه اي طرح اصلاح الگوي کشت تاکيد کرد. به گزارش چالش روز، اکبر فتحي در جلسه شوراي معاونين و مديران مستقل سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي با بيان اينکه اجراي موفق طرح اصلاح الگوي کشت با پيوست رسانه اي ميسر خواهد بود افزود: رسانه […]
رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي بر لزوم پيوست رسانه اي طرح اصلاح الگوي کشت تاکيد کرد.
به گزارش چالش روز، اکبر فتحي در جلسه شوراي معاونين و مديران مستقل سازمان جهاد کشاورزي استان آذربايجان شرقي با بيان اينکه اجراي موفق طرح اصلاح الگوي کشت با پيوست رسانه اي ميسر خواهد بود افزود: رسانه ها نقش مهمي در اطلاع رساني به بهره برداران و کشاورزان دارند و ما بايد از اين ظرفيت بهره ببريم. وي ادامه داد: هر چقدر براي فرهنگسازي طرح اصلاح الگوي کشت از طريق رسانه ها اقدام شود اين طرح موفق تر خواهد بود چرا که رسانه ها پل ارتباطي بين ما مسئولان و کشاورزان و بهره برداران هستند. فتحي با اشاره به اينکه اصلاح الگوي کشت تنها از دريچه فعاليت هاي ترويجي امکان پذير است و رسانه ها مهم ترين ابزار براي اقدامات ترويجي هستند ادامه داد: رسانه ها با فرهنگسازي و آگاهي بخشي مي توانند به سرعت بخشيدن اجراي اين طرح کمک کنند. وي اظهار کرد: رسانه ها در بسترسازي اجراي موفق طرح اصلاح الگوي کشت نقش اصلي را دارند و مي توانند با اقناع جامعه مخاطب اين طرح به همراهي و همکاري آنها کمک کنند. فتحي با اشاره به گستردگي مخاطبان طرح اصلاح الگوي کشت که شامل مهندسان، مروجان، کشاورزان، بهره برداران و سياست گذاران و قانون گذاران است گفت: اين گستردگي مخاطبان ايجاب مي کند براي اطلاع رساني، اقناع و آگاهي سازي و بالابردن درک و آگاهي از همه رسانه هاي موجود اعم از رسانه ملي، رسانه هاي مکتوب، فضاي مجازي و … به صورت بهينه استفاده کنيم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.