امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1937
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 23 می 2022 - 12:53 | 433 بازدید | ارسال توسط :

آسفالت ریزی در ۲۳ روستای شهرستان تبریز

فرماندار تبریز گفت: بیش از ۹۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت ریزی در ۲۳ روستای شهرستان تبریز در حال انجام است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری تبریز،علی جعفری آذر در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت ریزی روستای الوار سفلی با اشاره به خدمات رسانی دولت به مناطق محروم شهرستان تبریز گفت: روستاهای این شهرستان […]

فرماندار تبریز گفت: بیش از ۹۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع آسفالت ریزی در ۲۳ روستای شهرستان تبریز در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری تبریز،علی جعفری آذر در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت ریزی روستای الوار سفلی با اشاره به خدمات رسانی دولت به مناطق محروم شهرستان تبریز گفت: روستاهای این شهرستان که پذیرای جمعیت بالایی هستند از آغاز به کار دولت جدید مورد توجه بیشتری قرار گرفته و یکی از این خدمات آسفالت ریزی با استفاده از قیر رایگان دولتی است.
فرماندار تبریز افزود: از ابتدای سالجاری آسفالت ریزی در ۲۳ روستای شهرستان تبریز شامل بخش مرکزی با ۱۰ روستا،بخش باسمنج با ۹ روستا و بخش خسروشاه با ۴ روستا در حال انجام است.
وی تصریح کرد:۴۵ هزار مترمربع در ۱۰ روستای بخش مر‌کزی تبریز و۲۷ هزار متر مربع در ۹ روستای بخش خسروشاه و ۲۱ هزار مترمربع در ۴ روستای خسروشاه در حال آسفالت ریزی است که در مجموع ۹۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع اسفالت ریزی میشود.
فرماندار تبریز یادآور شد: این آسفالت ریزی با دستگاه های پیشرفته و با ضخامت و کیفیت مناسب انجام میشود و امیدواریم حداقل ۱۰ سال دوام داشته باشد.
جعفری آذر عنوان کرد: خدمات دهی به روستاها و مناطق محروم با توجه به اولویت دولت در خدمات رسانی به محرومان بیشتر نیز خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.