امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2265
  پرینتخانه » استان ها, فرهنگی تاریخ انتشار : 31 دسامبر 2022 - 21:58 | 233 بازدید | ارسال توسط :

اجرای ۵۰ برنامه‌ فرهنگی و هنری با هدف شناسایی مکتب شهید سلیمانی در آذربایجان‌شرقی

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از اجرای ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف این استان خبر داد. به گزارش چالش روز، حسن گلی در جمع خبرنگاران  با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی […]

اجرای ۵۰ برنامه‌ فرهنگی و هنری با هدف شناسایی مکتب شهید سلیمانی در آذربایجان‌شرقی

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از اجرای ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف این استان خبر داد.

به گزارش چالش روز، حسن گلی در جمع خبرنگاران  با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: همه مردم و دستگاه‌ها پای کار هستند تا با برگزاری باشکوه مراسم سالگرد شهادت سردار جبهه مقاومت آثار و برکات این موضوع به جامعه تسری یابد.

وی با اشاره به برنامه‌های حوزه هنر، فرهنگ و رسانه در این ایام افزود: این برنامه‌ها با افتتاح نمایشگاه عکس و آثار گرافیکی با محوریت شهادت حاج قاسم سلیمانی در مجتمع فرهنگی سینمایی تبریز آغاز خواهند شد. این نمایشگاه از روز دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری دایر خواهد بود و در کنار آن نمایشگاه نقاشی روی شیشه نیز در همین بازه زمانی برگزار خواهد شد.

گلی گفت: برگزاری کارگاه خوشنویسی وصیت‌نامه شهید سلیمانی با حضور ۳۰ نفر از هنرمندان خوشنویس استان در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز نیز یکی دیگر از برنامه‌های این ایام خواهد بود.

وی تصریح کرد: وصیت‌نامه سردار دل‌ها به عنوان چکیده وصایای همه شهدای کشور در دوران مختلف در کنار وصایای امام راحل و بیانیه گام دوم مقام انقلاب، نسخه شفابخش و کلید حل مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری روزهای فیلم به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی نام برد و بیان داشت: این رویداد از دوشنبه تا پنجشنبه هفته جاری با محوریت و موضوع شهدای مدافع حرم در سینما ناجی برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم دو مستند ملی «رد یک مرد» و «قرار روز شانزدهم» نیز در این رویداد به نمایش درآیند.

گلی، همایش «جان فدا» را یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای حوزه هنر، فرهنگ و رسانه استان در سالگرد شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: این همایش به عنوان عرض ارادت اهالی این حوزه به ساحت شهدا و به ویژه شهید سلیمانی در ساعت ۱۵ روز چهارشنبه چهاردهم خرداد در مجتمع ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن در پنج مسجد و فرهنگسرای تبریز و حضور در قطعه شهدای مدافع حرم آرامستان وادی رحمت در روز پنجشنبه نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.