امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2219
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 21 دسامبر 2022 - 11:56 | 283 بازدید | ارسال توسط :

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و آسفالت ریزی راه‌های روستایی شهرستان اهر

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی در اهر خبر داد. به گزارش چالش روز، احمد محرم زاده در آیین گرامیداشت روز راهداری و آغاز عملیات راهداری زمستانی با اشاره به این‌که ۵۰ درصد اقدامات و وظایف دولت در حوزه وزارت راه […]

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و آسفالت ریزی راه‌های روستایی شهرستان اهر

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث و آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی در اهر خبر داد.

به گزارش چالش روز، احمد محرم زاده در آیین گرامیداشت روز راهداری و آغاز عملیات راهداری زمستانی با اشاره به این‌که ۵۰ درصد اقدامات و وظایف دولت در حوزه وزارت راه و شهرسازی متمرکز است گفت: اینکه اکثر امورات مردم وابسته به راهداری بوده و سازمان راهداری تنها گوشه‌ای از وزارت راه است.

وی از آسفالت‌ریزی، بهسازی و احداث راه‌های روستایی و حذف نقاط حادثه‌خیز جاده‌های شهرستان اهر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: امسال در حوزه راهداری، احداث و آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی شهرستان اهر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل کشور گفت: ما به‌عنوان نمایندگان مردم  باید نسبت به نوسازی ناوگان حمل‌ونقل کشور اقدام کنیم .

وی از پیگیری برای تامین اعتبار جهت تعمیر ماشین‌آلات راهداری شهرستان اهر خبر داد و یادآور شد: سال گذشته در نتیجه پیگیری‌های انجام شده ۳ میلیارد تومان برای تعمیر ماشین‌آلات راهداری تخصیص یافت و امسال درخواست کرده و دستور تخصیص اعتبار جهت رفع نواقصات ماشین‌آلات راهداری اهر را اخذ کرده‌ایم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای بهسازی، احداث و آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی به جهت حجم کوچک پروژه‌ها، افزایش تورم و قیمت مصالح؛ پیمانکاران در مناقصات پروژه‌های راهداری شرکت نمی‌کنند. پروژه‌ای وجود دارد که با وجود برگزاری ۱۰ مورد مناقصه پیمانکاری شرکت نکرده است.

محرم‌زاده بر لزوم حذف نقاط حادثه‌خیز جاده‌های اصلی و روستایی شهرستان اهر تاکید کرد و گفت: راه ارتباطی برخی روستا‌ها دارای نقاط حادثه‌خیز است، از این‌رو حذف نقاط حادثه‌خیز و نصب علائم راهنمایی و رانندگی به جهت جلوگیری از حوادث رانندگی در راه‌های روستایی شهرستان اهر ضروری است.

در پایان از راهداران و فعالان حوزه حمل‌و‌نقل شهرستان اهر تجلیل و با حضور مسئولان شهرستانی عملیات راهداری زمستانی آغاز شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.