امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2536
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 03 ژوئن 2023 - 9:55 | 208 بازدید | ارسال توسط :

اولین جلسه هم اندیشی کیک بوکسینگ WASCO استان آذربایجانشرقی برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی کیک بوکسینگ WASCO استان آذربایجانشرقی توسط رییس کیک بوکسینگ واسکو استان، استاد وحید پاکزاد و با حضور رییس هیات انجمنهای ورزشهای رزمی استان، دکتر یوسف جاویدان و شهردار منطقه ۶ تبریز، مهندس احمد انیسه در محل آمفی تاتر شهرداری منطقه ۶ تبریز با شرکت ۵۰ نفر از مربیان آقا و خانم […]

اولین جلسه هم اندیشی کیک بوکسینگ WASCO استان آذربایجانشرقی برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی کیک بوکسینگ WASCO استان آذربایجانشرقی توسط رییس کیک بوکسینگ واسکو استان، استاد وحید پاکزاد و با حضور رییس هیات انجمنهای ورزشهای رزمی استان، دکتر یوسف جاویدان و شهردار منطقه ۶ تبریز، مهندس احمد انیسه در محل آمفی تاتر شهرداری منطقه ۶ تبریز با شرکت ۵۰ نفر از مربیان آقا و خانم از شهرهای تبریز و حومه استان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، وحید پاکزاد با بیان مطالبی در مورد جایگاه سازمان کیک بوکسینگ wasco در ایران و جهان و فعالیتهای قبلی این سبک حاضرین‌ در‌ جلسه را با این سبک آشنا نمود.

پاکزاد همچنین با ارائه برنامه های آتی سبک، نوید برگزاری مسابقات استانی تشکیل تشکیل تیم منتخب سبک جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشوری wasco را داد.

این جلسه با سخنرانی مهندس احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز ادامه یافت و شهردار منطقه خبر از حمایت خود و آقای ناصر حضرتی، عضو هیات رییسه سبک استان از این سبک را داد و با سخنان خود انگیزه مضاعفی به ورزشکاران و مربیان این سبک داد.

در ادامه، وحید پاکزاد با مطرح کردن برگزاری مراسم تجلیل از قهرمان، مربیان، داوران wasco در مسابقات اهر در هفته های آتی خبر خوبی برای ورزشکاران داد.

سخنرانی آقای دکتر یوسف جاویدان، رییس هیات ورزشهای رزمی استان و اعلام خرسندی ایشان از پذیرش مسئولیت کمیته کیک بوکسینگ wasco استان توسط وحید پاکزاد و حمایت همه جانبه ایشان به سان دیگر سبکهای کیک بوکسینگ، از این سبک و قرائت فاتحه نثار روح پدر بزرگوار آقای ناصر حضرتی پایان بخش مراسم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.