امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2475
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 03 می 2023 - 8:17 | 195 بازدید | ارسال توسط :

برای آماده‌سازی ورزشگاه یادگارامام تبریز قولی نمی دهم

مدیرکل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌ شرقی: برای آماده‌سازی ورزشگاه یادگار تمام تلاش مان را می‌کنیم اما قول نمی دهم   آذربایجان شرقی مدیرکل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌ شرقی گفت: آماده‌سازی ورزشگاه یادگارامام (ره) برای کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه تراکتور دغدغه ماست و در این رابطه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. به گزارش چالش روز، حبیب […]

برای آماده‌سازی ورزشگاه یادگارامام تبریز قولی نمی دهم

مدیرکل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌ شرقی: برای آماده‌سازی ورزشگاه یادگار تمام تلاش مان را می‌کنیم اما قول نمی دهم

 

آذربایجان شرقی مدیرکل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌ شرقی گفت: آماده‌سازی ورزشگاه یادگارامام (ره) برای کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه تراکتور دغدغه ماست و در این رابطه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش چالش روز، حبیب ستوده‌نژاد در گفتگو با ایسنا در رابطه با رفع نواقص ورزشگاه یادگارامام (ره) جهت کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه تراکتور، اظهار کرد:

آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) با همکاری اداره‌کل ورزش‌ و جوانان استان و باشگاه تراکتور انجام خواهد شد و در همین راستا این باشگاه بازسازی گیت‌های ورزشگاه را پس از پایان لیگ‌برتر آغاز می‌کند و ترمیم سکوها نیز به‌زودی شروع می‌شود.

وی افزود:

هزینه آماده‌سازی ورزشگاه، ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که ۵۰ درصد آن بر عهده اداره کل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌شرقی و ۵۰ درصد دیگر نیز برعهده باشگاه تراکتور خواهد بود.

مدیرکل ورزش‌ و جوانان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد:آماده‌سازی ورزشگاه یادگارامام (ره) دغدغه ما است و همراه با باشگاه تراکتور تمام تلاشمان را برای رفع نواقص ورزشگاه انجام خواهیم داد، اما در این رابطه از کلمه “قول” استفاده نمی‌کنم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.