امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2359
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها تاریخ انتشار : 09 فوریه 2023 - 16:07 | 270 بازدید | ارسال توسط :

برگزاری نشست خبری همایش خیرین موسسه سایبان بهار زندگی

اولین نشست خبری موسسه خیریه سایبان بهار زندگی” سبز ” جهت معرفی اهداف و وظایف موسسه و جذب خیرین در سالن همایش سینما ناجی تبریز برگزار شد. به گزارش چالش روز، اولین نشست خبری با حضور مهدیه زارعی مدیرعامل خیریه سایبان بهار زندگی “سبز” استان، حسن صفری رئیس هیئت جامعه معلولین استان،دکتر رقیه زارعی ریئس […]

برگزاری نشست خبری همایش خیرین موسسه سایبان بهار زندگی

اولین نشست خبری موسسه خیریه سایبان بهار زندگی” سبز ” جهت معرفی اهداف و وظایف موسسه و جذب خیرین در سالن همایش سینما ناجی تبریز برگزار شد.

به گزارش چالش روز، اولین نشست خبری با حضور مهدیه زارعی مدیرعامل خیریه سایبان بهار زندگی “سبز” استان، حسن صفری رئیس هیئت جامعه معلولین استان،دکتر رقیه زارعی ریئس موسسه سایبان خیریه بهار زندگی‌”سبز”، عین الله حسین زاده روابط عمومی موسسه و دبیر همایش، ۱۷ بهمن در سالن اجتماعات سینما ناجی برگزار و به تشریح معرفی اهداف و وظایف موسسه پرداخته شد.

زارعی، رئیس هیئت مدیره خیریه موسسه سایبان بهار زندگی: معلولین، کودکان و زنان سرپرست جامعه هدف ما هستند

رئیس هیئت مدیرعامل خیریه موسسه سایبان بهار زندگی در این نشست با اشاره به اینکه موسسه از سال ۱۴۰۰ مجوز فعالیت رسمی اش را شروع کرده اما چندین سال است که فعالیت خود را شروع نموده است و در جهت تسکین آلام نیازمندان و حل مشکلات آنها تلاش می کند.

وی افزود: چندین سال است مشکلات معلولان، کودکان و زنان بی سرپرست و نیازمندان را پیگیری کرده ایم ولی متاسفانه به نتیجه نرسیده و متولیان امر توجهی نکرده اند و انتظار داریم رسانه ها به عنوان صدای نیازمندان در جهت معرفی این موسسه و بیان مشکلات باشند و ما را از لحاظ فرهنگ سازی یاری نمایند.

رئیس هیئت مدیره خیریه سایبان بهار زندگی با اشاره به سه فعالیت ملی، فرهنگی و اجتماعی موسسه بیان داشت: در بحث موسسات نباید فقط بحث مالی باشد، باید در خصوص نوع کمک‌ها و حمایت‌ها فرهنگ سازی کنیم و از جنبه کارهای فرهنگی و اجتماعی هم عمل کنیم تا خیرین محترم بر اساس‌ آن حمایت نمایند.

زارعی در خاتمه يارى رسانى به افراد نيازمند در جهت رفع مشكلات معيشتى،درمانى، تحصيلى فرزندان جامعه هدف، تامين جهزيه و مخارج ازدواج فرزندان خانواده هاى نيازمند و انجام فعاليت هاى فرهنگى و اجتماعى مورد نياز خانواده هاى نيازمند را اهداف اصلی موسسه بیان کرده و گفت: این موسسه دستگیری و تکریم نیازمندان و حمایت از معلولان، کودکان و زنان بی سرپرست و افراد بی بضاعت را جزو وظایف خود می داند و برای موفقیت نیازمندان حمایت خیرین محترم و ارباب جراید هستیم.

با هدف تکریم خیرین، همایش خیرین موسسه سایبان بهار زندگی برگزار می شود

عین الله حسین زاده مدیر روابط عمومی موسسه سایبان خیریه بهار زندگی “سبز” و دبیر همایش نیز ضمن تشکر از حمایتهای رسانه ها گفت: این همایش با هدف معرفی اهداف و وظایف موسسه و همچنین تجلیل از ده خیر خوشنام استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه، در این همایش در حضور مسئولان استانی به مسائل و مشکلات پیشروی فعالیت های اجتماعی پرداخته خواهد شد و همچنین جشن گلریزان به منظور جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین محترم جهت تامین نیازهای مددجویان برگزار خواهد شد.

حسین زاده در ادامه به ارسال محموله کمک های غیرنقدی به زلزله زدگان خوی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان از سوی موسسه با کمک خیرین اشاره کرده و بیان داشت: این محموله شامل پتو، خرما، هیتر، نان خشک، آب و… به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان می باشد که توسط خیرین به منطقه ارسال و تقدیم هموطنان خوی داده شد.

دژبانی، مدیرعامل شرکت کفش کاترين تبریز: لزوم تشکیل کمیته های تخصصی برای دستگیری از نیازمندان کلانشهر تبریز

مدیرعامل شرکت کفش کاترین تبریز بر لزوم تشکیل کمیته های تخصصی و اتاق فکر برای دستگیری از نیازمندان و حمایت از افراد بی بضاعت کلانشهر تبریز خبر داد و گفت: برای ساماندهی نحوه کمک به نیازمندان باید یک کمیته و اتاق فکر متشکل از پزشکان، مهندسان، ورزشکاران، افراد خیر، اصناف و بازاريان و … تشکیل گردد و طی جلسات مشترک به بررسی نیازهای واقعی افراد بی بضاعت پرداخته و نسبت به ساماندهی نحوه حمایت ها و کمک های مالی و نقدی اقدام گردد.

وی با اشاره به اینکه همچنین باید یک گزارش سه ماهه از کمک‌های دریافتی داشته باشیم تا نحوه دریافت و توزیع یک مدیریت اصولی گردد، افزود: در برخی موسسات شاهدیم که اقلام و کالاهای که مساعدت شده که اصلا لازم نبوده و بلااستفاده مانده است و گاها کمک ها غیراصولی بوده که باید نسبت به دریافت و توزیع کمک های نقدی و غیرنقدی نظارت و ساماندهی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت کفش کاترین که از خیرین و حاميان موسسه سایبان بهار زندگی نیز می باشند، با انتقاد از برخی وعده و قول هایی که برخی مدیران نسبت به حمایت از نیازمندان به مدیران موسسات خیریه می دهند بیان داشت: متاسفانه شاهد خلف وعده مدیران و شعارهای توخالی هستیم که عملا هیچ مشکلی را حل نکرده و فقط در حد شعار بوده است و باید هر موسسه نماینده ای جهت پیگیری این قول و وعده های مسئولان و مدیران داشته باشند.

وی در خاتمه گفت: اصناف و بازاریان تبریز در همه مواقع و در هر مشکل اعم از زلزله، سیل، بازگشایی مدارس، ایام نوروز، ماه مبارک رمضان، ایام کرونا و … در کنار مردم بوده اند و به وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده اند.

در پایان این نشست، از پوستر همایش موسسه خیریه سایبان بهار زندگی “سبز” رونمایی شد و تنی چند از اعضای این موسسه و خبرنگاران و روزنامه نگاران آن را امضا کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.