امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2191
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 16 دسامبر 2022 - 13:11 | 312 بازدید | ارسال توسط :

تاکید استاندار بر تکمیل پایاب سد قلعه‌چای عجب شیر

استاندار آذربایجان شرقی تکمیل پایاب سد قلعه‌چای شهرستان عجب‌شیر را حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۲ ضروری دانست. به گزارش چالش روز، عابدین خرّم در جلسه شورای اداری عجب‌شیر که در پایان سفر کاری مدیران استان به این شهرستان تشکیل شد گفت: پایاب این سد حدود ۱۵ سال است که تکمیل نشده و در نتیجه در […]

تاکید استاندار بر تکمیل پایاب سد قلعه‌چای عجب شیر

استاندار آذربایجان شرقی تکمیل پایاب سد قلعه‌چای شهرستان عجب‌شیر را حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۲ ضروری دانست.

به گزارش چالش روز، عابدین خرّم در جلسه شورای اداری عجب‌شیر که در پایان سفر کاری مدیران استان به این شهرستان تشکیل شد گفت: پایاب این سد حدود ۱۵ سال است که تکمیل نشده و در نتیجه در حد هزینه‌ای که صرف شده از این سد استفاده نمی‌شود و مدیریت آبی شهرستان چندان مطلوب نیست.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۲ پایاب سد قلعه‌چای تکمیل و مشکل آبی شهرستان در بخش صنعت، کشاورزی و شرب حل شود.

استاندار شهرستان عجب‌شیر را از مناطق مهم و تاثیرگذار استان و از مراکز عمده تامین نیروی انسانی عنوان کرد و گفت: این شهرستان در دفاع از مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی سربلند است.

خرّم با تاکید بر اینکه روزمرگی و رفع تکلیف از خطوط قرمز دولت سیزدهم است اضافه کرد: چهره اقتصادی شهرستان عجب شیر نسبت به گذشته باید تغییر یابد و دولت به کمک مردم از فرصت‌های پیش رو استفاده کرده و ظرفیت‌های بومی را شکوفا کند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: مدیران شهرستان به برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم بیشتر تلاش کنند تا برای مردم، تغییر رفتار مثبت مدیران نسبت به قبل کاملا ملموس باشد و تکریم ارباب رجوع، پیگیری و رفع مسائل مردم و جلب رضایت آنها جزو اصلی‌ترین خواسته‌ها و سفارش‌های رئیس جمهور است که در ارزیابی دستگاه‌ها نیز لحاظ می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر لزوم تکمیل طرح کنارگذر این شهرستان بیان کرد: تکمیل طرح‌های حوزه راهداری به عنوان یکی از مطالبه‌های مردم شهرستان باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و عقب‌افتادگی این بخش جبران شود.

خرّم اظهار کرد: در حوزه تعلیم و تربیت نیز تکمیل ۵ مدرسه نیمه‌تمام شهرستان باید در اولویت قرار گیرد و اعتبار مورد نیاز برای آنها تامین شود، زیرا نوسازی مدارس همواره مورد تاکید دولت قرار دارد.

به گفته وی در حوزه ورزش نیز برای سالن ورزشی نیمه‌تمام این شهرستان در سفر رییس‌جمهور به استان، اعتباری اختصاص یافته است که بر اساس آن ۵ میلیارد تومان تا پایان سال جاری به این سالن اختصاص می‌یابد.

وی از رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی خواست تا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان را در این شهرستان تشکیل دهد و در خصوص تامین منابع مالی برای بخش صنعت نیز خاطرنشان کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ از منابع سال جاری به زودی واگذار می‌شود و از این محل می‌توان تسهیلاتی را در اختیار صنایع شهرستان قرار داد.

استاندار آذربایجان‌ شرقی حل اختلاف بین ۲ واحد تولیدی فولاد در این شهرستان با وساطت مسئولان مربوطه را خواستار شد و افزود: واحد فعال نباید به علت کمبود برق تعطیل و ۴۳۰ شاغل در این مجموعه با مشکل بیکاری مواجه شوند.

فرماندار عجب شیر نیز در این جلسه با اشاره به وجود شهرک و ناحیه صنعتی در عجب شیر توضیح داد: تعداد ۶۵ واحد تولیدی و صنفی با یک هزار و ۶۰۰ نفر نیروی کار در شهرستان فعالیت می‌کنند.

جعفر قادری تامین اعتبار مورد نیاز را برای تکمیل پایاب سد قلعه‌چای و حل مشکلات واحد‌های صنعتی راکد شهرستان خواستار شد.

استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان عجب‌شیر، از چند طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان از جمله احداث کنارگذر غربی، تعریض مسیر شهرک صنعتی، واحد کشت گلخانه‌ای و پایاب سد قلعه چای بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.