امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 701
  پرینتخانه » اجتماعی, ایران تاریخ انتشار : 11 ژانویه 2021 - 13:00 | 998 بازدید | ارسال توسط :

تشریح اقدامات شهرداری تبریز در برنامه تلویزیونی

چالش روز: شهردار تبریز با اشاره به اقدامات این مجموعه در حوزه مقابله با کرونا، گفت: شهرداری تبریز یک نهاد اجرایی و خدمتگذار برای مردم در تمامی حوزه ها است. ایرج شهین باهر با حضور در برنامه تلویزیونی، به تشریح اقدامات شهرداری تبریز در موضوع کرونا پرداخت و گفت: از وقتی که کرونا شیوع پیدا […]

تشریح اقدامات شهرداری تبریز در برنامه تلویزیونی

چالش روز: شهردار تبریز با اشاره به اقدامات این مجموعه در حوزه مقابله با کرونا، گفت: شهرداری تبریز یک نهاد اجرایی و خدمتگذار برای مردم در تمامی حوزه ها است.
ایرج شهین باهر با حضور در برنامه تلویزیونی، به تشریح اقدامات شهرداری تبریز در موضوع کرونا پرداخت و گفت: از وقتی که کرونا شیوع پیدا کرد، شهرداری تبریز بیشتر از قبل در خدمت مردم بود و ما در ابتدا معابری که بیشتر در معرض تماس بود، بصورت شبانه روزی ضدعفونی کردیم.
وی اضافه کرد: موضوع کرونا در ابتدا خیلی مبهم بود و شهید قلی زاده فرمانده سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز هم به دلیل ناشناس بودن این ویروس، جان خود را از دست داد.
شهردار تبریز گفت: حدود ۱۰ ماه است که با فضاسازی شهر مردم را جهت مقابله با ویروس کرونا تشویق می کنیم و فعالیت هایمان به تدریج تکمیل تر شده است؛ با توجه به اینکه در بعضی ادارات و دستگاه ها از جمله شهرداری تبریز رفت و آمد زیاد است، تونل ضدعفونی را ایجاد کردیم و در کنار آن، طرح آگاه سازی صوتی نیز بسیار تاثیرگذار بود.
وی ادامه داد: برای مردمی که در خانه می ماندند، در حوزه های مختلفی از جمله فرهنگی، مسابقات مجازی برگزار کردیم تا مردم زمان خود را مفیدتر سپری کنند و با این وضعیت، به نوعی تهدید را تبدیل به فرصت کردیم.
وی با اشاره به چشم پوشی شهرداری از برخی منابع درآمدی خود در دوران کرونا گفت: شهرداری تبریز با معاف کردن دوماهه مستاجران مغازه ها و واحدهای تجاری خود، سعی کرد گامی برای کاهش آسیب های اقتصادی ناشی از کرونا بردارد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر یادآور شد: این رویکرد ما در اسفند ۹۸، به عنوان الگویی برای دیگر شهرها مطرح شد و توانست فشارهای اقتصادی کرونا را برای برخی اقشار مردم کاهش دهد.

منبع:ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.