امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2060
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 29 نوامبر 2022 - 19:24 | 258 بازدید | ارسال توسط :

توجه به مقوله های اجتماعی در حل مشکلات شهری

شهردار تبریز گفت: در راستای تحقق سیاست در اولویت قرار گرفتن کارکرد اجتماعی شهرداری، علاوه بر ارائه تسهیلات کم‌بهره به زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار، زمینه اشتغال ۵ هزار نفر از این افراد نیز فراهم می‌شود. به گزارش چالش روز، یعقوب هوشیار در دیدار با شورای فرماندهی سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز و رؤسای حوزه‌های […]

توجه به مقوله های اجتماعی در حل مشکلات شهری

شهردار تبریز گفت: در راستای تحقق سیاست در اولویت قرار گرفتن کارکرد اجتماعی شهرداری، علاوه بر ارائه تسهیلات کم‌بهره به زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار، زمینه اشتغال ۵ هزار نفر از این افراد نیز فراهم می‌شود.

به گزارش چالش روز، یعقوب هوشیار در دیدار با شورای فرماندهی سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز و رؤسای حوزه‌های مقاومت، ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفین اظهار کرد: نگاه غالب در شهرداری‌ها پروژه‌های عمرانی و خدماتی است و در چهار پنج ماه گذشته نیز در این جهت حرکت کرده‌ایم ولی در سال آینده در کنار اجرای طرح‌های عمرانی تحول‌آفرین  به مسائل اجتماعی، فرهنگی و ورزشی توجه ویژه‌ای خواهد شد.

وی افزود: شهرداری تبریز قوی‌ترین زیرساخت‌ها را در حوزه اجتماعی دارد و ۲ هزار برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری  در راستای رویکرد اجتماعی شهرداری برای سال آینده پیش‌بینی کرده‌ایم.

هوشیار خاطرنشان کرد: بسیج باید در حوزه‌های سلامت، ورزش، ترافیک و دیگر حوزه‌های اجتماعی، بازوی فعال اقدامات و عملکرد شهرداری باشد.

وی با بیان اینکه احداث هیچ پل و جاده‌ای به تنهایی  معضل ترافیک کلان‌شهرها را حل نخواهد کرد، گفت: فرهنگ‌سازی و توجه به مقوله‌های اجتماعی در حل مشکلات و معضلات شهری مؤثر خواهد بود.

هوشیار خطاب به شورای فرماندهی سازمان بسیج شهرداری تبریز تأکید کرد: مسئولین بسیج کلانشهرهای کشور را به تبریز دعوت کرده  و از مطالعات و تجربیات آنها در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بهره برده و داشته‌های خود رابه اشتراک بگذارید.

وی افزود: باید مشکلات مردم، اقتصاد و اشتغال شهروندان حل شده و بزرگترین دستگاه دولتی و پیشران این موضوعات شهرداری است.

هوشیار یادآور شد:  همه ما باید در حوزه تخصصی خود وارد میدان عمل شده ودر محیط کار خود تفکر خدمت به خلق را پیاده کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.