امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 443
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 18 می 2020 - 10:25 | 1263 بازدید | ارسال توسط :

توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی

فرمانده ناحیه امامت تبریز خبر داد: توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال به خانواده های آسیب پذیر از کرونا به گزارش خبرنگار ما از تبریز، در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل و راه اندازی رزمایش همدلی و کمک مومنانه ۲۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۹۰ […]

توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی

فرمانده ناحیه امامت تبریز خبر داد: توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال به خانواده های آسیب پذیر از کرونا

به گزارش خبرنگار ما از تبریز، در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل و راه اندازی رزمایش همدلی و کمک مومنانه ۲۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در بین اقشار آسیب پذیر از کرونا در تبریز توزیع گردید.
حسن صفدری در گفتگو با خبرنگار ما، با بیان مطلب فوق گفت : با توجه به بیکاری کارگران روزمزد و کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در تشکیل و راه اندازی رزمایش همدلی و کمک مومنانه، سپاه ناحیه امامت تبریز یکی از نواحی پیشرو در این امر، با تشکیل و ایجاد حساب دو امضائی در تهیه و توزیع کامل بسته های معیشتی و حمایتی به خانواده های آسیب پذیر اقدام نمود.
این بسته های حمایتی و معیشتی با تدبیر و هدایت دکتر سید آل هاشم نماینده ی ولی فقیه در استان، سردارخرم فرمانده سپاه عاشورا و حمایت خیرین استانی، مدافعان سلامت و پویش رحمت، با شناسایی خانواده های آسیب دیده با همکاری پایگاه های بسیج محلات منزل به منزل توزیع شد.
همچنین با تشویق و انگیزه دهی به خیرین محترم در یک عمل خداپسندانه ۵۰ راس گوسفند و ۴ راس دام سنگین ذبح و به بین خانواده های آسیب پذیر اهداء شد.
صفدری فرمانده ناحیه امامت تبریز با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی غذایی ۲۰۰ الی ۳۳۰ هزار تومان است، افزود: این اقدامات با همکاری بسیجیان با الگو از شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم شکل گرفت. تا بار دیگر همچون عرصه های انقلاب در کنار مردم قرار بگیریم.
وی همچنین از معرفی ۲۲۵ خانواده از اقشار آسیب پذیر به کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت دریافت کمک هزینه نقدی برای هر نفر صد هزار تومان خبر داد و گفت: همچنین در منطقه محروم باغ معروف نیز صد بسته معیشتی به خانواده های امدادی و ۲ هزار بسته معیشتی به خانواده های آسیب پذیر از کرونا اهداء شد و در کنار این ۲۷ هزار بسته معیشتی غذایی، ۲۷ هزار بروشور آموزشی و پیشگیری از کورنا نیز توزیع گردید.
در پایان این خدمت رسانی به عنوان سربازان نظام تا ریشه کنی کامل بیماری و رفع کامل آسیب های ناشی از آن در کنار مردم قرار خواهیم داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.