امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1756
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2021 - 10:15 | 670 بازدید | ارسال توسط :

توسعه نمایشگاه های فناورانه در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در بازدید از نمایشگاه ربع شیدی گفت: نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی یک ظرفیت و فرصت خوب برای معرفی و گسترش ایده‌ها و طرح‌های جدید است. به گزارش چالش روز ،داود بهبودی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی( رینوتکس۲۰۲۱) اظهار کرد:شرکت‌ها و افراد […]

توسعه نمایشگاه های فناورانه در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی در بازدید از نمایشگاه ربع شیدی گفت: نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی یک ظرفیت و فرصت خوب برای معرفی و گسترش ایده‌ها و طرح‌های جدید است.
به گزارش چالش روز ،داود بهبودی در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی( رینوتکس۲۰۲۱) اظهار کرد:شرکت‌ها و افراد دارای طرح و ایده می‌توانند با حضور در چنین نمایشگاه‌هایی ضمن معرفی طرح خود با دیگر تولیدکنندگان و صاحبان ایده تبادل داشته و از تجربیات آنها جهت پیشرفت استفاده کنند. وی با اشاره به بازدید از بخش های مختلف این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه نیازهای فناوره و دستاوردهای فناورانه را نیز توانسته است به خوبی معرفی کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی  با تاکید بر ضرورت توجه سازمان های به فناوری های نو گفت: با توجه به نیاز مبرم به داده و اطلاعات به روز برای توسعه و پیشرفت، سامانه جامع SDI در استان راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: مواد ۲۱ و ۲۲ برنامه ششم، تکالیفی در خصوص SDI ملی، منطقه‌ای و استانی بر عهده‌ی سازمان برنامه‌وبودجه کشور گذاشته است و بر پایه همین اختیارات، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، تعاملاتی با دستگاه‌های اجرایی جهت دریافت داده و اطلاعات داشته است که بسیار موفق و رضایت‌بخش بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.