امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2278
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 31 دسامبر 2022 - 22:36 | 187 بازدید | ارسال توسط :

در بدنه دولت مقاومت‌هایی در مقابل شفافیت صورت می‌گیرد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در بدنه دولت معمولا مقاومت‌هایی در مقابل شفافیت صورت می‌گیرد که برنامه‌هایی برای ایجاد گفتمان شفافیت در دست اجراست تا افکار عمومی فشار بیاورد و دستگاه‌های نظارتی وارد عمل شوند. به گزارش چالش روز، ذبیح‌الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در در خصوص میزان تحقق شفافیت در دستگاه‌های […]

در بدنه دولت مقاومت‌هایی در مقابل شفافیت صورت می‌گیرد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در بدنه دولت معمولا مقاومت‌هایی در مقابل شفافیت صورت می‌گیرد که برنامه‌هایی برای ایجاد گفتمان شفافیت در دست اجراست تا افکار عمومی فشار بیاورد و دستگاه‌های نظارتی وارد عمل شوند.

به گزارش چالش روز، ذبیح‌الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در در خصوص میزان تحقق شفافیت در دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: مهم این است که سران سه قوه بر این باور هستند که باید شفافیت در جامعه ایجاد شود.

وی افزود: این امیدواری وجود دارد که در دوره جدید شفافیتی که مدنظر مقام معظم رهبری و زمینه حکمرانی مطلوب است تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه اقداماتی که در زمینه شفافیت تاکنون انجام شده است، کافی نیست گفت: ما نیاز به شفافیت در قانون، دستگاه قضایی و به خصوص قوه مجریه داریم که هرآنچه کارگزاران انجام می‌دهند، در دسترس مردم قرار بگیرد تا مردم از آنچه مسئولین انجام می‌دهند اطلاع پیداکنند.

خدائیان تصریح کرد: در بدنه دولت معمولا مقاومت‌هایی در مقابل شفافیت صورت می‌گیرد که برنامه‌هایی برای ایجاد گفتمان شفافیت در حال انجام است تا افکار عمومی فشار بیاورد و دستگاه‌های نظارتی وارد عمل شوند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.