امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1710
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی تاریخ انتشار : 25 نوامبر 2021 - 13:55 | 639 بازدید | ارسال توسط :
مدیرعامل کشتارگاه تبریز:

در کشتارگاه تبریز ذبح دام آبستن ممنوع است

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ذبح دام آبستن ممنوع است و برای جلوگیری از آن وحفظ ذخایر دامی و تشخیص آبستنی دامها از سونوگرافی استفاده می گردد. به گزارش روابط عمومی سازمان گشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ؛کریم قدرتی با اشاره به عدم كشتار دام هاي آبستن در كشتارگاه […]

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ذبح دام آبستن ممنوع است و برای جلوگیری از آن وحفظ ذخایر دامی و تشخیص آبستنی دامها از سونوگرافی استفاده می گردد.
به گزارش روابط عمومی سازمان گشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ؛کریم قدرتی با اشاره به عدم كشتار دام هاي آبستن در كشتارگاه تبریز به منظور حفظ ذخاير دامي كشور افزود: کشتارکنندگان و قصابان می بایست عصر روز قبل کشتار در محل مجاورت میدان دام سازمان نسبت به انجام سونوگرافی توسط پزشک معتمد سازمان اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: در اين طرح گاوهاي ماده در سالن انتظار كشتارگاه ، با معاينات دكتر دامپزشك مستقر در كشتارگاه و ارائه گواهي بلامانع بودن كشتار به علل مختلف(از جمله افتادگي رحم،اندومتريت،كيستهاي تخمداني، تورم پستان و كور شدن كارتيه ها و غیره) و در صورت عدم آبستني به سالن كشتارگاه هدايت مي شوند و در صورت آبستن بودن كشتار انجام نمي گيرد.
مدیرعامل کشتارگاه تبریز تاکید کرد: در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز كشتار كليه دامهاي ماده فقط با گواهي دكتر دامپزشك و ذكر علت حذف و در صورت عدم آبستني امكان پذير مي باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.