امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1124
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 07 آوریل 2021 - 12:11 | 924 بازدید | ارسال توسط :

دفاع تمام قد استاندار اسبق آذربایجان شرقی از امضای تفاهم نامه با چین

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و استاندار اسبق آذربایجان شرقی گفت: رویکرد کلی مجلس در خصوص سند همکاری ایران و چین مثبت است.  به گزارش چالش روز ، احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو ییدر خصوص سند همکاری جمهوری اسلامی ایران و چین اظهار کرد: هر چقدر بتوانیم خود را به […]

دفاع تمام قد استاندار اسبق آذربایجان شرقی از امضای تفاهم نامه با چین

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و استاندار اسبق آذربایجان شرقی گفت: رویکرد کلی مجلس در خصوص سند همکاری ایران و چین مثبت است.

 به گزارش چالش روز ، احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو ییدر خصوص سند همکاری جمهوری اسلامی ایران و چین اظهار کرد: هر چقدر بتوانیم خود را به اقتصاد جهانی مرتبط کنیم به نفع ما است و طبیعتاً این سند ظرفیت‌ها و نقشه راه را به ما نشان می‌دهد و ما می‌توانیم ظرفیت‌های خود و کشور چین را به اشتراک بگذاریم.

وی با بیان اینکه هدف دو کشور سود بردن از این سند است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کانون انرژی و چین نیازمند یک منبع انرژی است  و در مقابل ما نیز نیازمند تکنولوژی و فناوری هستیم درواقع دوکشور قابلیت‌های خود را به اشتراک می گذارند.

وی خاطرنشان کرد: این‌ سند فعلا تعهد آور نیست و زمانی تعهد آور خواهد بود که سندهای موضوعی نیز آماده شده و به تصویب مجلس برسد و طرف چینی نیز باید مراحل تصویب مرسوم کشور خود را طی کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نباید چین را منجی خود بدانیم و بستگی به تیم مذاکره‌کننده ما دارد که سندهای بعدی را تا چه اندازه با هوشیاری و هوشمندی ببندند تا از این فرصت به‌دست‌آمده به‌نحو احسن استفاده کنیم.

منبع : ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.