امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2228
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 21 دسامبر 2022 - 12:12 | 254 بازدید | ارسال توسط :

دوربین‌های کنترل ترافیک سطح تبریز به دو هزار دستگاه افزایش می‌یابد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: در راستای هوشمندسازی و نظارت تصویری دوربین‌های نظارت بر ترافیک سطح شهر از ۳۰۰ دستگاه به ۲ هزار دستگاه در سال آینده افزایش می‌یابد. به گزارش چالش روز، یعقوب وحیدکیا در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد:این اقدام بر اساس برنامه […]

دوربین‌های کنترل ترافیک سطح تبریز به دو هزار دستگاه افزایش می‌یابد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: در راستای هوشمندسازی و نظارت تصویری دوربین‌های نظارت بر ترافیک سطح شهر از ۳۰۰ دستگاه به ۲ هزار دستگاه در سال آینده افزایش می‌یابد.

به گزارش چالش روز، یعقوب وحیدکیا در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد:این اقدام بر اساس برنامه ریزی های انجام یافته بوده و مقرر شده طی سال آینده جهت توسعه هوشمندسازی و جهش نظارت تصویری صورت گیرد.

وحیدکیا تصریح کرد: به همین منظور افزایش تعداد انواع دوربین‌های سرعت سنج و پلاک خوان برای نظارت بر میانگین سرعت وسائل نقلیه در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف نهایی مدیریت شهری بررسی سرعت میانگین خودروها است، افزود: تبریز در بین شهرهای شمالغرب کشور تنها شهری است که آمار تصادفات آن در مقایسه با شش ماهه مشابه سال پیش ۳۳ درصد کاهش یافته است.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.