امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2515
  پرینتخانه » فرهنگی تاریخ انتشار : 26 می 2023 - 13:04 | 164 بازدید | ارسال توسط :

رویکرد حمایت از بیمه شده ها در دولت سیزدهم

معاون امور استانهای تامین اجتماعی گفت: در دولت سیزدهم با وجود هزینه های بالا خدمات درمانی و حمایتی خوبی از بیمه شده ها در اولویت قرار دارد. اسفندیاری معاون امور استانهای تامین اجتماعی امروز در همایش سیاست های کلی تامین اجتماعی که با حضور مسئولان کشوری تامین اجتماعی و مدیران استانی همراه بود با اشاره […]

رویکرد حمایت از بیمه شده ها در دولت سیزدهم

معاون امور استانهای تامین اجتماعی گفت: در دولت سیزدهم با وجود هزینه های بالا خدمات درمانی و حمایتی خوبی از بیمه شده ها در اولویت قرار دارد.
اسفندیاری معاون امور استانهای تامین اجتماعی امروز در همایش سیاست های کلی تامین اجتماعی که با حضور مسئولان کشوری تامین اجتماعی و مدیران استانی همراه بود با اشاره به جهاد خدمت در تامین اجتماعی گفت : برای تحول، عدالت و اعتماد در تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی اقتصادی کشور نیاز به کار جهادی وگسترده است.
وی با بیان اینکه جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی بالای ۴۶ میلیون و معادل ۵۳ درصد کل کشوراست، تصریح کرد: تیم فعلی تامین اجتماعی در شرایطی کار را تحویل گرفته که حتی پرداخت حقوق ها با مشکل مواجه بود ولی در همین دولت و مجلس ‌کارهای بزرگی صورت گرفته و سهام ارزشمندی خریداری شد و۱۰۶ همت از بدهی های گذشته تسویه شده است و صیانت از حقوق بیمه شده ها بدون سیاست بازی صورت میگیرد.
وی تصریح کرد: بزرگترین افزایش سرمایه بانک رفاه صورت گرفته که سرمایه اش متعلق به بیمه شده ها است و بیش از یک میلیون و۸۰۰ هزار نفر بیمه شده جدید داشته ایم.
معاون امور استانهای تامین اجتماعی با اشاره به سرمایه گذاریهای شستا خاطر نشان کرد: مجموعه اقداماتی که در شستا صورت گرفته منجر به افزایش سودهی و بازدهی این صندوق شده ولی کارهایی هم از دولت قبل مانده که باید انجام دهیم.
وی با اشاره به خدمات درمانی انجام شده اظهار کرد: در سال گذشته ۸۷ مرکز درمانی جدید افتتاح شده و امسال هم یک بیمارستان بزرگ در آبادان افتتاح میشود و موضوع مهم این است که در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی هیچ هزینه ای نباید صورت گیرد واقدام خوب دیگری نیز در این دولت صورت گرفته عدم دریافت هزینه در مراکز غیر ملکی است و تفاهم نامه های خوبی در این زمینه امضاشده است.
اسفندیاری صیانت از بیمه شده ها را از اولویت دولت فعلی دانست و خاطر نشان کرد: بدهی تامین اجتماعی به مراکز درمانی و داروخانه ها کاهش بسیار زیادی داشته و در زمینه هوشمند سازی نیز۴۰ خدمت به صورت غیر حضوری است که منجر به کاهش هزینه ها شده است.
وی خاطر نشان کرد: بالای ۹۹ درصد نسخه ها الکترونیکی است و به سمتی میرویم که شعب فیزیکی به حداقل برسد و ضمن پایدار سازی ،توسعه نسخ الکترونیک در دستور کار قرار دارد.
معاون امور استانهای تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: سیاستهای کلی تامین اجتماعی نباید مغفول بماند وزمین بماند وتاکید رئیس سازمان تامین اجتماعی نیز مبنی بر عمل به این سیاستها و اجرایی شدن آنها است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.