امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 845
  پرینتخانه » اجتماعی, ایران تاریخ انتشار : 31 ژانویه 2021 - 13:16 | 1050 بازدید | ارسال توسط :

زنگ افتتاح نمایش کوئلاکانت درتبریز

مراسم زنگ افتتاح و اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران نمایش کوئلاکانت به طراحی و کارگردانی علی فتوحی و تولید موسسه بین المللی الف امشب در محل این موسسه در تبریز برگزار شد. فتوحی در نشست خبری پس از اجرای این نمایش با اشاره به تمرینات طولانی اعضای این گروه گفت:این گروه برای اولین بار با […]

زنگ افتتاح نمایش کوئلاکانت  درتبریز

مراسم زنگ افتتاح و اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران نمایش کوئلاکانت به طراحی و کارگردانی علی فتوحی و تولید موسسه بین المللی الف امشب در محل این موسسه در تبریز برگزار شد.
فتوحی در نشست خبری پس از اجرای این نمایش با اشاره به تمرینات طولانی اعضای این گروه گفت:این گروه برای اولین بار با این نمایش به روی صحنه رفته اند و این درحالی است که با وجود بیماری کرونا شرایط سختی را برای تمرین داشته ایم.
وی ادامه داد:برخی اعضای گروه که همگی از دانشجویان هنر هستند از شهرستان به تبریز رفت و امد میکنند و امیدواریم بتوانیم در ۱۰روزی که مجوز نمایش خواهیم داشت با ظرفیت۵۰درصد درخدمت علاقه مندان تئاتر باشیم.
هومن بیگ نژاد مدیر موسسه الف هم در این نشست خبری اظهار داشت:باوجود بالا رفتن هزینه فعالیتهای فرهنگی مصمم به ادامه کار هستیم و گروه حاضر هم با درخشش خوبی که داشتند آینده خوبی در عرصه فعالیتهای نمایشی خواهند داشت.
وی پیشرفت هنرهای نمایشی در سالهای اخیر را مدیون تلاش اساتید هنر دانست و گفت:برخی اساتید پروازی دوره های آموزشی را اداره میکنند و استقبال هنرجویان در رشته های مختلف امیدوار کننده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.