امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2052
  پرینتخانه » استان ها, فرهنگی تاریخ انتشار : 29 نوامبر 2022 - 18:46 | 349 بازدید | ارسال توسط :

سامان‌د‌هی ورودی‌های بازار تاریخی تبریز

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از احداث اولین سردر چهارطاقی بازار تبریز در باشماقچی بازار خبر داد. به‌گزارش چالش روز، احمد حمزه‌زاده اظهار داشت: به‌منظور سامان‌د‌هی ورودی‌های بازار تاریخی تبریز، سردر چهارطاقی باشماقچی بازار تبریز به همت شهرداری منطقه ۸ با همکاری این اداره‌کل و انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار، انجام خواهد شد […]

سامان‌د‌هی ورودی‌های بازار تاریخی تبریز

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از احداث اولین سردر چهارطاقی بازار تبریز در باشماقچی بازار خبر داد.

به‌گزارش چالش روز، احمد حمزه‌زاده اظهار داشت: به‌منظور سامان‌د‌هی ورودی‌های بازار تاریخی تبریز، سردر چهارطاقی باشماقچی بازار تبریز به همت شهرداری منطقه ۸ با همکاری این اداره‌کل و انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار، انجام خواهد شد که علاوه بر سامان‌دهی و زیباسازی ورودی باشماقچی بازار، بر ارزش تاریخی این بازار افزوده خواهد شد.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: طرح سردر باشماقچی بازار برای اولین بار در بازار تاریخی تبریز به‌صورت چهارطاقی اجرایی می‌شود که بعد از تکمیل و نورپردازی، متصل‌کننده بازار کفاشان به بازار حرم‌خانه خواهد بود.

حمزه‌زاده اظهار داشت: این طرح به همت شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی تبریز و با هماهنگی کارشناسان میراث‌فرهنگی احداث می‌شود که با الهام از معماری اصیل ایرانی و اسلامی اجرا خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.