امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2503
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 19 می 2023 - 11:04 | 161 بازدید | ارسال توسط :

ظرفیتهای ناشناخته اسکو

فرماندار اسکو گفت: شهر اسکو دارای ظرفیت‌های بیشماری در حوزه‌های مختلف هنری، فرهنگی و گردشگری است اما متاسفانه در زمینه معرفی این پتانسیل‌ها، ضعف‌هایی داریم. ​حسین فیروزی در جمع اصحاب رسانه، با بیان این‌که رسانه، پل ارتباط بین مردم با مسئولان است، بر وظیفه خطیر رسانه‌ها جهت آگاه سازی و انتشار مطالب نشاط آفرین و […]

ظرفیتهای ناشناخته اسکو

فرماندار اسکو گفت: شهر اسکو دارای ظرفیت‌های بیشماری در حوزه‌های مختلف هنری، فرهنگی و گردشگری است اما متاسفانه در زمینه معرفی این پتانسیل‌ها، ضعف‌هایی داریم.

​حسین فیروزی در جمع اصحاب رسانه، با بیان این‌که رسانه، پل ارتباط بین مردم با مسئولان است، بر وظیفه خطیر رسانه‌ها جهت آگاه سازی و انتشار مطالب نشاط آفرین و امید آفرین بنا به تعبیر مقام معظم رهبری تاکید کرد.

وی با بیان این‌که وظیفه اصلی اطلاع رسانی و انتقال مطالب صادقانه و صحیح مربوط به فعالیت ادارات، برعهده روابط عمومی است، گفت: طی یک سال گذشته کارهای مهمی در این شهرستان و به خصوص  در بحث میراث فرهنگی و صنایع دستی انجام گرفته و به جرئت می‌توان گفت که هر روستا و هر منطقه‌ای از اسکو، ظرفیت‌های مخصوص به خود را دارد.

فیروزی، تولید و فروش روسری‌های سنتی باتیک، پارک مینیاتوری، موزه مردم شناسی و حمام قدیمی را از جمله جاذبه‌های گردشگری شهر اسکو عنوان کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.