امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2291
  پرینتخانه » ویژه تاریخ انتشار : 05 ژانویه 2023 - 13:24 | 247 بازدید | ارسال توسط :

غیر استاندارد بودن ۵۰ درصد هتل های آذربایجان شرقی

رئیس جامعه هتلداران ایران ظرفیت اقامتی استان آذربایجان شرقی را مناسب عنوان کرد و‌ افزود: بیش از پنجاه درصد هتل‌ها استاندارد سازی شده‌اند و گواهی کیفیت استاندارد دریافت کرده‌اند و‌ مابقی نیز در پروسه استانداردسازی قرار دارند. جمشید حمزه‌زاده با اشاره به اینکه احداث تاسیسات گردشگری از الزامات توسعه گردشگری است، ادامه داد: گران بودن زمین […]

غیر استاندارد بودن ۵۰ درصد هتل های آذربایجان شرقی

رئیس جامعه هتلداران ایران ظرفیت اقامتی استان آذربایجان شرقی را مناسب عنوان کرد و‌ افزود: بیش از پنجاه درصد هتل‌ها استاندارد سازی شده‌اند و گواهی کیفیت استاندارد دریافت کرده‌اند و‌ مابقی نیز در پروسه استانداردسازی قرار دارند.

جمشید حمزه‌زاده با اشاره به اینکه احداث تاسیسات گردشگری از الزامات توسعه گردشگری است، ادامه داد: گران بودن زمین یکی از مشکلات اساسی در این زمینه است که امیدوارم با حمایت استاندار و همچنین در اختیار گذاشتن تسهیلات کم‌بهره و تنفس طولانی این مشکل برطرف شود.

حمزه‌زاده با بیان اینکه منابع استانی و ملی محدود است، افزود: بسیاری کشورها از جمله ترکیه برای تهیه هتل‌های استاندارد زمین در اختیار سرمایه‌گذاران می‌گذارند و یا وام‌های کم‌‌بهره با تنفس طولانی پرداخت می‌کنند.

رئیس جامعه هتلداران ایران با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری به مطالعات نیازسنجی نیاز است، افزود: به دلیل نداشتن مطالعات نیازسنجی، در بسیاری از استان‌ها توسعه بی‌رویه انجام شده و در مقابل در برخی استان‌ها به شدت نیاز به توسعه وجود دارد.

او همچنین گفت: در جامعه هتلداران ایران آمادگی داریم برای دفاتر خدمات مسافرتی که اور وارد کشور می‌کنند تخفیفات ویژه قائل شویم و براساس امضای تفاهمنامه میزان تخفیفات مشخص شود.

حمزه‌زاده ادامه داد: در شرایط فعلی کشور که برای تورهای ورودی مشکل داریم باید روی تورهای داخلی برنامه‌ریزی جدی انحام شود.

رئیس جامعه هتلداران ایران همچنین از رفتارهای سلیقه‌ای و جزیره‌‌ای سازمان‌های مرتبط با گردشگری از دیگر مشکلات این حوزه نام برد و بر حمایت مسئولان استانی تاکید کرد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.