امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1601
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 02 سپتامبر 2021 - 13:18 | 882 بازدید | ارسال توسط :

فعالیت ۱۸۰ دکه مطبوعاتی در آذربایجان غربی

این استان یکی از استانهای برتر در زمینه تعداد دکه های مطبوعاتی به نسبت جمعیت است اما تعداد دکه های مطبوعاتی در آن به صورت مرتب درحال کاهش است. در حالی که در سال۱۳۹۵تعداد دکه های مطبوعاتی استان حدود۲۱۰ دکه بود اما در حال حاضر با تعطیلی تعدادی از این دکه ها تعداد آن به […]

فعالیت ۱۸۰ دکه مطبوعاتی در آذربایجان غربی

این استان یکی از استانهای برتر در زمینه تعداد دکه های مطبوعاتی به نسبت جمعیت است اما تعداد دکه های مطبوعاتی در آن به صورت مرتب درحال کاهش است. در حالی که در سال۱۳۹۵تعداد دکه های مطبوعاتی استان حدود۲۱۰ دکه بود اما در حال حاضر با تعطیلی تعدادی از این دکه ها تعداد آن به حدود ۱۸۰ دکه رسیده که حدود ۶۰ دکه در ارومیه فعال است.
قدیمی ترین دکه مطبوعاتی این شهر در میدان شهرداری و اطراف بازار قدیمی این شهر فعال بوده و در سالهای گذشته بیشتر به فروش نشریات مشغول بودند اما اکنون بخش زیادی از درآمد این دکه ها از فروش سیگار و تنقلات تامین میشود و به گفته برخی دکه داران فروش روزنامه و نشریه برایشان هیچ سودی ندارد و حتی کفاف اجاره پایین دکه را هم نمیدهد.
با گسترش نشریات الکترونیکی فروش رسانه های مکتوب کاهش چشمگیری داشته و ادارات بیشترین خرید نشریات را دارند.با کاهش آگهی ها که منبع اصلی نشریات محلی را تشکیل میدهند،انتشار نشریات محلی و نظم در انتشار همچنین تیراژ این نشریات به یک سوم ۱۰سال گذشته رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.