امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2208
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2022 - 21:24 | 315 بازدید | ارسال توسط :

لزوم همکاری رسانه ها با ستاد عتبات عالیات آذربایجان شرقی

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی گفت: ۴۴ موکب استان در اربعین امسال خدمات رسانی کردند. به گزارش چالش روز، علی حق بیگی در هشترود با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات به شدت نیازمند همیاری و همکاری صمیمانه رسانه‌های گروهی است افزود: دفتر استان تمایل دارد اصحاب رسانه با برقراری ارتباط موثر و […]

لزوم همکاری رسانه ها با ستاد عتبات عالیات آذربایجان شرقی

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی گفت: ۴۴ موکب استان در اربعین امسال خدمات رسانی کردند.

به گزارش چالش روز، علی حق بیگی در هشترود با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات به شدت نیازمند همیاری و همکاری صمیمانه رسانه‌های گروهی است افزود: دفتر استان تمایل دارد اصحاب رسانه با برقراری ارتباط موثر و مستمر با این مجموعه، مسیر بازسازی عتبات عالیات را با فرهنگ سازی در میان آحاد مردم و جامعه هموارتر سازد.

وی گفت: طرح بنای نور به منظور مشارکت مستمر دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) در بازسازی حرم‌های مطهر است و در این طرح خیّرانه مشارکت کنندگان مبلغ مورد نظر خود را در چندماه که مدت آن را هم خودشان تعیین می‌کنند مشخص و به صورت ماهانه پرداخت می کنند.

وی افزود: این طرح با همکاری بانک رسالت انجام می‌گیرد و مشارکت کننده محترم بدون مراجعه به بانک حساب خود را افتتاح می کند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آذربایجان شرقی اضافه کرد: مرمت ایوان طلای نجف اشرف، ساخت صحن فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) در نجف اشرف، صحن عقیله العرب در کربلای معلا و توسعه حرم‌های مطهر امام علی (علیه السلام)، امام حسین و حضرت ابوالفضل(علیهم السلام) از برنامه‌ها و فعالیت‌های عمده ستاد بازسازی عتبات عالیات استان است.

حجت الاسلام حسن جعفریان امام جمعه هشترود هم از نبود شعبه بانک رسالت در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: مردم خیر این هشترود برای دریافت وام و کمک به عتبات عالیات از این بانک باید به شهر‌های دیگر بروند که ابن کار مستلزم هزینه است و اگر شعبه این بانک در هشترود باشد خیران به راحتی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق این بانک به بازسازی عتبات عالیات پرداخت کنند.

وی افزود: احیای عتبات عالیات، زمینه سازی برای پیروزی ملت‌های مظلوم جهان و سبب ترویج آرمان‌های شهدا به ویژه شهید سردار سلیمانی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.