امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1089
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 03 آوریل 2021 - 14:35 | 995 بازدید | ارسال توسط :
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد

محدودیت ساعات فعالیت اتوبوس شرکت واحد در تبریز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تغییر ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز خبر داد. ایمان غنی زاده  در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور و به منظور بهره مندی بیشتر شهروندان از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی، ساعات کار ناوگان اتوبوسرانی از یکشنبه ۱۵ […]

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تغییر ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز خبر داد.

ایمان غنی زاده  در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور و به منظور بهره مندی بیشتر شهروندان از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی، ساعات کار ناوگان اتوبوسرانی از یکشنبه ۱۵ فروردین سالجاری تغییر خواهد یافت.

تغییر ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سالجاری، ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در تمامی خطوط و مسیرهای شهری و حومه در روزهای عادی از ساعت ۶/۱۵  الی ۲۰/۳۰ ارائه خدمات خواهند کرد.

غنی زاده گفت: سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در روزهای تعطیل و جمعه نیز در تمامی خطوط شهری و حومه  از ساعت ۷/۱۵ صبح آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شهروندان خواست با توجه به شیوع موج چهارم کرونا، ضمن خودداری از ترددهای غیر ضروری، در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی حتما” از ماسک استفاده کرده و  فاصله اجتماعی را رعایت و کرایه سفر خود را نیز با استفاده از کارت بلیت الکترونیکی شخصی پرداخت کنند.

غنی زاده اظهار کرد: در کیوسک‌های شارژ همه پایانه ها و نیز ایستگاه‌های مسیر تندرو، ماسک با قیمت مصوب دولتی عرضه می‌شود و در پایانه های اتوبوسرانی، نظارت بر استفاده مسافران از ماسک توسط ناظران این سازمان انجام می شود.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم همکاری های لازم را در خصوص رعایت دستورالعملهای بهداشتی (استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از کارت الکترونیکی شخصی) انجام دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.