امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 498
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 03 ژانویه 2021 - 13:21 | 1082 بازدید | ارسال توسط :

مصادره ساختمان‌ فدراسیون ما را در شبکه‌های معاند به سر زبان‌ها انداخت

مدیر کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: برای ساخت یک فدراسیون آرمانی کسی از بدنه حال فدراسیون فوتبال شایسته نیست و جای امثال علی دایی در مدیریت فوتبال کشور خالی است؛ علی دایی هر کجا برود، عالی‌ترین مقام آنجا به استقبالش می‌آید. به گزارش برنا؛ محمدصادق درودگر در برنامه یه […]

مصادره ساختمان‌ فدراسیون ما را در شبکه‌های معاند به سر زبان‌ها انداخت

مدیر کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: برای ساخت یک فدراسیون آرمانی کسی از بدنه حال فدراسیون فوتبال شایسته نیست و جای امثال علی دایی در مدیریت فوتبال کشور خالی است؛ علی دایی هر کجا برود، عالی‌ترین مقام آنجا به استقبالش می‌آید.

به گزارش برنا؛ محمدصادق درودگر در برنامه یه روز تازه گفت: براساس مصوبه ستاد تحریم پولی به فدراسیون فوتبال داده شد تا طلب به ویلموتس پرداخت شود. ویلموتسی که اثر مثبتی در فوتبال ما نداشت از فدراسیون شکایت کرده بود. در جلسات بعد با مدیران شرکت شستا نشست‌های مختلفی داشتیم. این جلسات به قراردادی منجر شد که مبلغ مورد نیاز را تهاتر می‌کردیم. این توافق به نفع شستا، کارگران و مالکان بود. من در جلسات ابتدایی نبودم و بعد از انجام قرارداد به این توافق ورود کردم. برای بازپرداخت پول به ویلموتس که روند برد – بردی داشته باشیم، پیشنهاد این توافق با شستا در هیئت ‌مدیره مطرح شد.

درودگر اظهار داشت: تهاتر به صورت تبلیغاتی و کاملاً به نفع شستا بود. تبلیغات تسهیل‌کننده فروش است و همه شرکت‌ها به دنبال تبلیغات خوب هستند. این تبلیغات به صورت محیطی، آکادمی ملی فوتبال، البسه تمرینی تیم‌ملی ارائه می‌شد. ۴۰ درصد مبلغ که حدود ۳۰ میلیارد تومان بود، به این صورت پرداخت می‌شد و ۶۰ درصد هم به صورت اشتراکی بود. این ۶۰ درصد به صورت برنامه‌هایی دیجیتال مارکتینگ مصوب شد.

او افزود: متأسفانه همه مسائل کشور تحت تأثیر مناسبات سیاسی دو جناح است و در نهایت با وجود توافق شاهد بودیم که قرارداد تحت تأثیر دو جناح موجود در کشور قرار گرفت. قرارداد توسط ما پاراف شد و قرار بود که توسط تاج امضا شود اما او برای مشکل ویلموتس به سفری رفت که ۹ روز طول کشید. در این مدت دو جناح با فضاسازی مدعی شدند که پول کارگران از بین می‌رود. انگار شستا هر روز پول خود را بین کارگران تقسیم می‌کند و تا امروز همه چی خوب بود و به یکباره با این قرارداد حق کارگر خورده شده است. بعضی از دوستان در فوتبال هم آتش بیار معرکه شدند.

مدیر کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما با ایرانول یک میلیارد و ۳۰۰ تومان قرارداد داشتیم. آن‌قدر عملکرد خوبی برای این شرکت داشتیم که ۲۵ میلیارد تومان سود سالانه آن‌ها ۸۰ میلیارد شد. در نهایت هم ۵ میلیارد و ۷۰۰ به ما کمک کردند. همه فوتبالیست‌های تیم ما در آن دوره کت‌وشلوار ایتالیایی داشتند. فضاسازی انجام شده و تنها به خاطر سفر ۹ روزه رئیس فدراسیون وقت قرارداد ما با شستا بلاتکلیف مانده است.

درودگر در ادامه تأکید کرد: در ایران برای موفقیت به چند عامل نیاز داریم. اولین عامل بودجه است، عوامل دیگر به ترتیب نیروی انسانی، برنامه‌ریزی، مدیریت و بازبینی کار است. زمانی که بودجه وجود نداشته باشد، هر روز شاهد اتفاقی خواهیم بود. همه معتقدیم که باید خصوصی باشیم اما چگونه بدون ردیف بودجه درآمد کسب کنیم؟ در حال حاضر هم که درخواست ریالی شستا به درخواست ارزی تبدیل شده است. چک قرارداد ارزی بود اما ما در شرایطی قرار داریم که فدراسیون فوتبال مولد مالی نیست. این محبت شرکت شستا باید شامل حال ما شود. بانک مرکزی باید کمک کند که هزینه‌های پرداختی با ارزی محاسبه شود که فوتبال متضرر نشود. با وجود توافقات اقدام به مصادره ساختمان‌ها کردند. این اقدامات ما را در تمامی شبکه‌های معاند و صهیونیستی به سر زبان‌ها انداخت؛ آیا این نوع رفتار زیبنده کشور است؟

وی درخصوص انتخابات فدراسیون گفت: مخاطب صحبت‌های من اعضای مجمع فدراسیون فوتبال است. در فراز و نشیب بسیار سختی با فشارهای بیرونی و درونی اساسنامه‌ای تعریف شده است و مجمع عمومی خوبی در آینده خواهیم داشت. یکی از مشکلات ما تعداد بالای کاندیداست. ما کسی را در فوتبال می‌خواهیم که با وجود بدهی‌ها کار کند. کسی که رتبه و جایگاهی ندارد که فیفا به آن فرد احترام بگذارد؛ چرا خود را لایق ریاست فدراسیون فوتبال می‌داند؟

مدیر کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت: برای ساخت یک فدراسیون آرمانی کسی از بدنه حال فدراسیون فوتبال شایسته نیست. جای امثال علی دایی در مدیریت فوتبال کشور خالی است. علی دایی هر کجا برود، عالی‌ترین مقام آنجا به استقبالش می‌آید. بدون شرکت در انتخابات از سوی فیفا به عنوان عضو کمیته جوانان پذیرفته می‌شود. شایسته‌سالاری باید جایگزین رفاقت شود.

گفتنی است برنامه “یه روز تازه” مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و… با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

منبع:برنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.