امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 495
  پرینتخانه » اجتماعی, ایران تاریخ انتشار : 03 ژانویه 2021 - 13:17 | 1050 بازدید | ارسال توسط :

وزیر کشور : تهران الان هم تقریبا تعطیل است

در حالی که تهران این بار نه به دلیل کرونا، بلکه به خاطر آلودگی هوا در وضعیت قرمز قرار گرفته، اما دولت بازهم در برابر تعطیلی پایتخت مقاومت می‌کند. عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درخصوص احتمالی تعطیلی شهر تهران به دلیل آلودگی هوا گفت: تهران الان هم تقریبا تعطیل هست، مدارس تعطیل […]

وزیر کشور : تهران الان هم تقریبا تعطیل است

در حالی که تهران این بار نه به دلیل کرونا، بلکه به خاطر آلودگی هوا در وضعیت قرمز قرار گرفته، اما دولت بازهم در برابر تعطیلی پایتخت مقاومت می‌کند.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درخصوص احتمالی تعطیلی شهر تهران به دلیل آلودگی هوا گفت: تهران الان هم تقریبا تعطیل هست، مدارس تعطیل است، کارکنان با یک سوم توان در ادارات حضور دارند. هیچ تصمیمی برای تعطیلی گرفته نشده است.

وی افزود: معلوم نیست واقعا این آلودگی را تا کی خواهیم داشت، باید با کمترین هزینه شرایط را مدیریت کنیم. تصمیم در این خصوص بر عده کارگروه هوای پاک است و باید پیشنهاد استانداری در مراکز مربوطه به خودش انجام شود.

کیفیت هوای تهران برای ششمین روز متوالی در شرایط ناسالم برای همه گروه‌های جامعه قرار گرفته است. روز گذشته کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی (مبنی بر ادامه روند پایداری‌های جوی در پایتخت) آخرین تصمیم درباره کنترل موقت این شرایط با تعطیلی ادارات را گرفت اما بعد از گذشت ۲۴ ساعت هنوز هیئت دولت تصمیم رسمی برای ارائه پاسخ به ضرب الاجل این کمیته را اعلام نکرده است.

همچنین بندپی استاندار تهران روز گذشته از پیشنهاد استانداری برای تعطیلی دو روزه تهران به هیئت دولت خبر داده و اعلام کرده بود تا ساعتی دیگر نتیجه آن اعلام می‌شود. اما با گذشت ۱۶ ساعت از این اظهارنظر دولت هیچ تصمیمی در این زمینه نگرفته و اظهارات امروز وزیر کشور نشان می‌دهد دولت تمایلی برای تعطیلی پایتخت ندارد.

منبع:تسنیم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.