امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1032
  پرینتخانه » استان ها, ایران تاریخ انتشار : 09 مارس 2021 - 11:44 | 1078 بازدید | ارسال توسط :

محدودیتهای گردشگری نوروز در تبریز

رئیس سازمان گردشگری شهرداری تبریز گفت: با توجه به بیماری کرونا تاکید داریم تا محدودیتهای خاصی برای پذیرایی از گردشگران صورت گیرد. رضا خلیلی در گفتگو با چالش روز با بیان اینکه نوروز امسال متفاوت از نوروزهای دیگر بوده و شیوع کرونا برنامه ریزی را بسیار متفاوت دانست و گفت: امسال نتوانستیم آنگونه که باید […]

محدودیتهای گردشگری نوروز در تبریز

رئیس سازمان گردشگری شهرداری تبریز گفت: با توجه به بیماری کرونا تاکید داریم تا محدودیتهای خاصی برای پذیرایی از گردشگران صورت گیرد.
رضا خلیلی در گفتگو با چالش روز با بیان اینکه نوروز امسال متفاوت از نوروزهای دیگر بوده و شیوع کرونا برنامه ریزی را بسیار متفاوت دانست و گفت: امسال نتوانستیم آنگونه که باید برنامه ریزی کنیم و بازار تبریز هم تعطیل خواهد بود.
وی ادامه داد: در همین راستا جلسات متعددی با ستاد کرونا برگزارشده ودر نهایت مقرر شد منطبق با روند بیماری کرونا و تغییر وضعیت شهرها برنامه های گردشگری هم در شهرهای آبی و زرد ، نارنجی و قرمز متفاوت باشد.
وی عنوان کرد: غیر قابل پیش بینی بودن شرایط بیماری کرونا موجب شده تا نتوانیم برنامه ریزیهای ثابتی هم داشته باشیم اما مقررشد موزه ها در ایام نوروز در خدمت همشهریان و گردشگران باشد.
این مسول تاکید کرد: اتوبوس گردشگری تبریز هم که از نظر خدمات دهی و ایجاد ایستگاه های گردشگری در کشور بی نظیر است ، نوروز امسال فعال نخواهند بود.
وی بیان کرد: برخی شهرهای مهم گردشگری در کشور ورود گردشگران را ممنوع اعلام کرده اند ما هم باید به سمتی برویم که بارعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های گردشگری صورت گیرد و رصد لازم هم صورت خواهد گرفت تا مشکلی برای سلامت عمومی رخ ندهد.

ار

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.