امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1687
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 23 نوامبر 2021 - 14:08 | 675 بازدید | ارسال توسط :

پرورش زالو در آذربایجان شرقی

پرورش زالو به عنوان یکی از پر سودترین فعالیت ها در تولید انواع آبزیان شمرده می شود اما پرورش آن در آذربایجان شرقی علی رغم مصرف بسیار بالای زالو در طب سنتی استان جایگاهی ندارد. در ماه های اخیر با حمایت دستگاه های متولی ۶۵۰ هزار قطعه زالو در استان تولید شده است که به […]

پرورش زالو به عنوان یکی از پر سودترین فعالیت ها در تولید انواع آبزیان شمرده می شود اما پرورش آن در آذربایجان شرقی علی رغم مصرف بسیار بالای زالو در طب سنتی استان جایگاهی ندارد.
در ماه های اخیر با حمایت دستگاه های متولی ۶۵۰ هزار قطعه زالو در استان تولید شده است که به گفته جلیلی یکی از پرورش دهندگان زالو در تبریز این ظرفیت می تواند تا ۱۰ برابر افزایش پیدا کند.
این تولید کننده با بیان اینکه وجود کشتارگاه های متعدد در استان امکان پرورش زالو با قیمت کم را ممکن می سازد به فصل نیوز گفت: می توانیم درآمد زایی بسیار بالایی در این زمینه داشته باشیم و به راحتی صادرات هم داشته باشیم.
وی هشدار داد: برخی افراد طب سنتی اقدام به زالو گیری از رودخانه های شمال کشور از جمله گیلان می کنند که با توجه به وحشی بودن این زالو ها امکان انتقال بیماریهای خطرناک وجود دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.