امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 2100
  پرینتخانه » استان ها, فرهنگی تاریخ انتشار : 07 دسامبر 2022 - 13:59 | 257 بازدید | ارسال توسط :

 پیگیری اجرای آیین نامه برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی آذربایجان شرقی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبر از پیگیری اجرای آیین نامه برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی سراسر استان داد. به گزارش چالش روز، ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر از پیگیری اجرای آیین نامه برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی سراسر استان داد. […]

 پیگیری اجرای آیین نامه برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی آذربایجان شرقی
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبر از پیگیری اجرای آیین نامه برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی سراسر استان داد.
به گزارش چالش روز، ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر از پیگیری اجرای آیین نامه برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی سراسر استان داد.
حبیب ستوده نژاد با اشاره به مصوبه چهل و یکمین جلسه شورای عالی جوانان کشور مبنی بر برگزاری مراسم ازدواج زوجین در مراکز فرهنگی و آموزشی دولتی در سراسر کشور گفت: براساس این مصوبه نهادها و دستگاههای اجرایی مکلف شدند حداقل ۲۰ درصد از ظرفیت تمامی مراکز رفاهی خود از قبیل سالن های مراکز فرهنگی، هنری، فرهنگسراها، تالارها و… را در برگزاری جشن ازدواج زوجین با معرفی کمیته سامان ازدواج استان اختصاص دهند.
وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با رصد و پیگیری این آیین نامه درصدد است که از ظرفیت دستگاههای اجرایی برای کمک به تسهیل ازدواج جوانان بهره گیرد.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان شرقی افزود: تسهیل امر ازدواج جوانان و پیگیری ارائه تسهیلات به جوانان در قالب وام ازدواج و تسهیل برگزاری مراسم عقد و عروسی از مهمترین وظایف دستگاههای عضو ستاد در حوزه ازدواج جوانان می باشد که با حمایت و همکاری دستگاههای اجرایی این امر محقق خواهد شد.
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.