امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2233
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 21 دسامبر 2022 - 12:22 | 142 بازدید | ارسال توسط :

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی استخدام کارکنان را به طور جدی پیگیری می‌کنیم

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در نشست شورای اداری شهرستان بناب به تشریح اقدامات این کمیسیون در حمایت از بازنشستگان و کارکنان پرداخت. به گزارش چالش روز، مهدی عیسی زاده رییس کمیسیون اجتماعی پس از بازدید از بخش‌های مختلف شهرستان بناب با حضور در نشست شورای اداری این منطقه گفت: کمیسیون اجتماعی مشکلات تمام […]

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و ساماندهی استخدام کارکنان را به طور جدی پیگیری می‌کنیم

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در نشست شورای اداری شهرستان بناب به تشریح اقدامات این کمیسیون در حمایت از بازنشستگان و کارکنان پرداخت.

به گزارش چالش روز، مهدی عیسی زاده رییس کمیسیون اجتماعی پس از بازدید از بخش‌های مختلف شهرستان بناب با حضور در نشست شورای اداری این منطقه گفت: کمیسیون اجتماعی مشکلات تمام اقشار جامعه در سراسر کشور را پیگیری می‌کند بنابراین هر زمان که نیاز باشد آماده همکاری برای رفع مشکلات حوزه اجتماعی این منطقه هستیم.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت مکلف است همسان‌سازی حقوق‌ها را اجرا کند بنابراین علل عدم اجرای این مهم را باید مورد بررسی قرار داد که هم از طریق کمیسیون اجتماعی و هم فراکسیون بازنشستگان و امور اجتماعی مجلس پیگیری خواهیم کرد. ضمن اینکه لازم است دولت دیدگاه‌ها و محاسبات خود در این زمینه متناسب با نرخ تورم به مجلس ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: ما در آستانه بررسی برنامه هفتم توسعه قرار داریم و قطعا مطالبات بازنشستگان که قشری زحمتکش هستند را به منظور تامین رفاه آن‌ها در قالب برنامه هفتم پیگیری خواهیم کرد.

عیسی‌زاده با اشاره به وضعیت حاشیه نشینی و اعتیاد به عنوان دو آسیب اجتماعی در کشور، تصریح کرد: ما قوانین مترقی در حوزه مقابله با اعتیاد و تبعات ناشی از آن داریم که باید به طور دقیق اجرا شوند، همچنین بررسی لایحه تامین امنیت زنان نیز به منظور حمایت از این قشر در دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار دارد.

وی اظهار کرد: هفته گذشته در سفر به استان فارس از رییس صندوق بازنشستگی قول گرفتیم که شرایط بهره‌مندی بازنشستگان از هتل‌های زیرمجموعه این صندوق را دو بار در سال برای بازنشستگان فراهم کند و در این راستا به بازنشستگان این منطقه هم قول می‌دهیم که خانه امید را تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ساماندهی استخدام کارکنان دولت از دیگر موضوعاتی است که به منظور تبدیل آن به قانون به طور جدی پیگیری می‌کنیم و تنها تامین منابع مالی در این زمینه محل اختلاف بین مجلس و دولت بوده که البته از نظر ما در مجلس مشکلی در آن وجود ندارد چرا که درحال حاضر این عزیزان حقوق‌بگیر همین دستگاه‌ها هستند و قطعا راهکاری برای ایجاد توافق نظر و رفع این مشکل ارائه خواهیم داد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مسئولان باید دلایل وجود تمام مشکلات و اقداماتی که در جهت رفع آن‌ها ارائه می‌شود را شفاف با مردم در میان بگذارند و در کنار مردم باشند، کما اینکه رییس جمهور و اعضای کابینه دولت سیزدهم برای بررسی مشکلات به صورت میدانی در بین مردم حضور می‌یابند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.