فرهنگی

دانشگاه جامع علمی کاربردی رسالت ویژه و منحصر به فردی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

دانشگاه ­های دیگر اکثراً مأموریت پیشبرد علم و حرکت در مرز‌های علم و دانش و تربیت کارشناس و دانشمند در حوزه پژوهشی و علمی را برعهده دارند. دانشگاه جامع علمی کاربردی مجموعه‌ای است که در تربیت کارشناس نقش ویژه‌ای دارد و ایجاد جریان مهارتی مأموریت اصلی در این دانشگاه است 🔹 آموزش های علمی کاربردی، باید با هدف ارتقا و انتقال دانش کار، ایجاد مهارتها، افزایش بهره وری، به روزرسانی و ارتقای معلومات و تجارب شاغلان، رشد استعدادهای بارز و به فعلیت درآوردن استعدادهای نهفته برای تصدی مشاغل و حرف گوناگون انجام شود تا توانایی افراد را برای انجام دادن کارهای محوله به سطح مطلوب برساند. 🔹 هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی باید تربیت افراد خلاق، مبتکر و فناور بر مبنای مهارت باشد و آموزش های علمی کاربردی فرصتی برای به عمل درآوردن نظریه ها باشد. 🔹

در آغاز این دیدار ، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی، ضمن معرفی اجمالی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی افزود: هدف این دانشگاه با اجرای دوره های کوتاه مدت مهارتی، تربیت نیروهای متخصص و فناور و دانش محور می باشد.

دکترعابدزاده ضمن اشاره به اجرای طرح هوشمند سازی و طرح آباد در دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: این دانشگاه به عنوان دانشگاه نسل سوم ، مهارت محور و اشتغال محور است، وی در ادامه تصریح کرد: موسسات و نهادهای خصوص در سطح استان می توانند به شرط تضمین اشتغال نسبت به تاسیس مرکزآموزشی اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا