امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1734
  پرینتخانه » اجتماعی, اقتصادی تاریخ انتشار : 22 مارس 2021 - 11:43 | 655 بازدید | ارسال توسط :
مدیرعامل کشتارگاه تبریز:

کشتارگاه تبریز از دوم فروردین فعال است

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با توجه به نیاز بازار به توزیع گوشت گرم، کشتارگاه در خدمت همشهریان خواهد بود. کریم قدرتی با اشاره به اولین روزهای سال نو و نیاز بازار به ارائه گوشت گرم گفت: در بخش امنیت غذایی و بهداشتی مردم با هیچ کس معامله نمی کنیم و با قدرت […]

کشتارگاه تبریز از دوم فروردین فعال است

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: با توجه به نیاز بازار به توزیع گوشت گرم، کشتارگاه در خدمت همشهریان خواهد بود.
کریم قدرتی با اشاره به اولین روزهای سال نو و نیاز بازار به ارائه گوشت گرم گفت: در بخش امنیت غذایی و بهداشتی مردم با هیچ کس معامله نمی کنیم و با قدرت و ظرفیتهای والایی که در این مجموعه وجود دارد اجازه نخواهیم داد ذره ای از اطمینان مصرف کنندگان و شهروندان به کشتارگاه تبریز کاسته شود.

او افزود: کشتارگاه صنعتی تبریز تا روز دوشنبه به صورت شیفتی برای ارائه خدمات کشتار در خدمت قصابان و شهرندان عزیز خواهد بود.

قدرتی تصریح کرد: این کشتارگاه از روز دوشنبه دوم فروردین با تمام ظرفیت کشتار، مانند روزهای عادی به فعالیت ادامه می دهد.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز اظهار کرد: فروشگاه شماره دو کشتارگاه تبریز به آدرس فلکه گلشهر به طرف بیمارستان شهدا بعد از برج شهران از روز دوشنبه مشغول خدمات رسانی به شهروندان خواهد بود.

قدرتی ادامه دامه داد: از روز دوشنبه قیمت هر کیلو گوشت گوساله نر به قیمت ۱۱۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت گوسفند نر به قیمت ۱۲۰ هزار تومان در فروشگاه شماره دو توزیع می شود.

قدرتی تاکید کرد: به شهروندان توصیه می کنیم که اگر نیاز به ذبح دام درمنزل تحت عنوان قربانی یا نذورات داشته باشند، می توانند با سازمان تماس بگیرند و با حداقل قیمت یعنی ۲۷ هزار تومان برای گوسفند و۱۵۷ هزار تومان برای ذبح گوساله، ذبحی شرعی و بهداشتی را در خانه داشته باشند البته سازمان آماده است تا ذبح را مطابق نظر احسان کننده انجام داده و در محل کشتارگاه بسته بندی کند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.