آخرین اخبار

موزه کفش در تبریز دائمی شود

«حامد آقازاده»، عضو هیئت‌مدیره اتحادیه کفاشان تبریز در نشست خبری خواستار همراهی  رسانه ها در ترویج جاذبه گردشگری مبتنی بر کفش تبریز شد.

وی  با اشاره به اهمیت گردشگری صنعتی گفت: اتحادیه کفاشان در دو سال اخیر تلاش کرده است صنعت کفش را به جاذبه‌ای گردشگری تبدیل کند. در ایام نوروز، مراحل تولید کفش به‌صورت زنده در موزه کفش شهرداری تبریز به نمایش درآمد که با استقبال چشمگیری روبه‌رو شد. در تلاشیم با همکاری شورای شهر، این موزه به‌صورت دائمی فعالیت کند.
وی افزود: در نمایشگاه بین‌المللی تبریز ۱۴۰۳، بیش از ۵۰۰ مهمان داخلی و خارجی از ۱۳ کشور حضور یافتند و ۲۰ مجموعه استارتاپی در حوزه طراحی و قالب‌سازی کفش شرکت کردند. این اتفاق نقطه عطفی برای پیوند صنعت کفش با نوآوری و فناوری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا