امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 907
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 22 فوریه 2021 - 13:45 | 990 بازدید | ارسال توسط :

ارائه خدمات درمانی به ۱۰ هزارنفردر تبریز

رییس هیئت مدیره موسسه خیریه نوبر گفت:این موسسه ازسال۱۳۲۶ در۳ زمینه درمان؛جهیزیه و کمک به ایتام فعال است. به گزارش چالش روز،کاظم خاماچی امروز در نشست خبری با اشاره به سابقه فعالیت این موسسه گفت:درسال۱۳۲۶ باتامین اقلام سوخت و تغذیه محله نوبر شروع به کار کرد و همزمان دو مدرسه دخترانه و پسرانه برای فعالیت […]

رییس هیئت مدیره موسسه خیریه نوبر گفت:این موسسه ازسال۱۳۲۶ در۳ زمینه درمان؛جهیزیه و کمک به ایتام فعال است.
به گزارش چالش روز،کاظم خاماچی امروز در نشست خبری با اشاره به سابقه فعالیت این موسسه گفت:درسال۱۳۲۶ باتامین اقلام سوخت و تغذیه محله نوبر شروع به کار کرد و همزمان دو مدرسه دخترانه و پسرانه برای فعالیت فرهنگی هم احداث کرد.
وی گفت:این موسسه در سه زمینه درمان و جهیزیه همچنین حمایت از ایتام فعال است ودرحال حاضر۱۰هزار پرونده درمان در۵ منطقه تبریز تحت پوشش دارد.
وی خاطر نشان کرد:درتامین جهیزیه نیز کمکها را از تبریز به روستاهای اطراف منتقل کرده ایم چرا که برخی موسسات تامین جهیزیه درتبریز را برعهده گرفته اند.
وی ادامه داد: در سال جاری به حدود ۵۰۰ دختر دم بخت جهیزیه داده شده و هر هفته چند جهیزیه شامل ۲۲ قلم کالا به خانواده های فقیر درروستاهای استان اعطا میشود و تا کنون در بیش از ۴۰۰ روستا حضور داشته ایم.
خاماچی با بیان اینکه کمک به ایتام این موسسه کمکهای شایان توجهی به کودکان بی سرپرست داشته است عنوان کرد: برخی از کودکان تحت پوشش دهه های قبل اکنون به مفاخر علمی و پزشکی مبدل شده اند که افتخاری برای این موسسه است.
وی به حمایت از۲۴۰ بیمار روانی توسط این موسسه دراستان اشاره کرد و گفت: این بیماران مظلوم ترین بیماران هستند چرا که نه تنها حمایت معنوی از آنان صورت نمی گیرد بلکه توسط دیگران مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و این موسسه با پرداخت مستمری به خانواده آنان ، به نگهداری این بیماران کمک می کند و با تامین مواد اولیه زندگانی مانند خورد و خوراک بسیاری از مشکلات روانی آنان هم حل میشود.
وی با اشاره به احداث ۵ بیمارستان توسط این موسسه در تبریز گفت: فاز دوم و سوم بیمارستان الزهرا ، بیمارستان سوانح سوختگی ، بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی بیماران روانی و بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی بیماران دیالیزی ازجمله این خدمات است و بیمارستان جامع سرطان در خاوران را در ۲۷ هزار متر مربع احداث می کنیم.
وی ارائه خدمات خیریه در زلزله های ورزقان ، سرپل ذهاب و بم را از خدمات این موسسه برشمرد و گفت: در سر پل ذهاب ۲۰۰ میلیون کمک کردیم و در بم هنرستان احداث شده همچنین در زلزله ورزقان در بیش از ۲۰ روستا غسالخانه احداث شد.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده دردوران کروناگفت: بسته های کمک معیشتی و حمایت از افرادی مانند کارگران و باربران را در ماه های اخیر انجام داده ایم.
وی بابیان اینکه خود اعضای هیئت مدیره هم در کارهای خیر مشارکت می کنند گفت: اخیرا در خرید خانه ای برای نیازمندان چهار نفر از هیئت مدیره هرکدام ۱۰ میلیون تومان کمک کردند.
وی یادآور شد: هزینه های درمان و دارو بسیار بالا رفته و اگر سالهای قبل ماهانه ۳۰ میلیون کمک دارو داشتیم این میزان امسال به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.