شهردار منطقه ۳ با مادر شهید رحیم هژبر قشونی:

باید در راه آرمان‌های شهداء که خدمت بر مردم است، بیش از پیش جدی و عملگرا باشیم

شهردار منطقه ۳ تبریز به همراه تنی چند از مدیران منطقه، ظهر امروز در منزل خانواده دانش آموز بسیجی شهید رحیم هژبر قشونی حضور یافته و با مادر این شهید دیدار و گفتگو کرد.
 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز، شهردار منطقه به همراه مدیران حراست و امور ارتباطات و مسئول امور فرهنگی و اجتماعی منطقه، با حضور در منزل خانواده شهید رحیم هژبر قشونی، با مادر این شهید ملاقات و گفتگو کرد.
علی قاسمی، به ادای احترام به صبر و تحمل مادر این شهید گفت: ۳۸ سال چشم انتظاری مادر بر شهید مفقود الاثر یبه اندازه عمر یک انسان است، که این عظمت را نمی‌شود با هیچ توضیح و تشریح و تصویری بیان کرد.

شهردار منطقه، شناسایی این شهید دانشآموز بسیجی مفقود‌الاثر بعد از ۳۸ سال را نوعی تلنگر و تذکر عنوان کرد  و گفت: باید شهداء را ناظر بر عملکرد خود دانسته و در راه آرمان‌های شهداء که همانا خدمت بر مردم است، بیش از پیش جدی و عملگرا باشیم.
شهردار منطقه با اهداء لوحی در پایان این دیدار و گفتگو به مادر شهید هژبر قشونی، از یک عمر استقامت و پایداری وی تشکر کرده و گفت: ما نمی‌توانیم ذره‌ای از تلاش‌ها و بزرگواری شما را قدردان باشیم، فقط اعلام می‌کنیم در خدمت شماها هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *