امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 1752
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2021 - 10:39 | 731 بازدید | ارسال توسط :

بررسی و حل چالش های حوزه بهداشت و درمان ورزقان با کمک مجمع ورزقانی های مقیم تبریز

نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ورزقان با حضور معاونت درمان علوم پزشکی استان و رئیس هیات مدیره مجمع ورزقانی های مقیم تبریز به منظور حل برخی چالش های این حوزه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مجمع ورزقانی های مقیم تبریز، محمد باقر آقایی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره مجمع ورزقانی […]

بررسی و حل چالش های حوزه بهداشت و درمان ورزقان با کمک مجمع ورزقانی های مقیم تبریز

نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ورزقان با حضور معاونت درمان علوم پزشکی استان و رئیس هیات مدیره مجمع ورزقانی های مقیم تبریز به منظور حل برخی چالش های این حوزه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجمع ورزقانی های مقیم تبریز، محمد باقر آقایی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره مجمع ورزقانی های مقیم تبریز در این نشست ضمن یادآوری ظرفیت های بالقوه شهرستان ورزقان گفت: ورزقان یکی از شهر های کهن و باقدمت استان آذربایجان شرقی است که دارای ظرفیت های زیادی برای توسعه متوازن است، اما با این وجود در بسیاری از بخش ها از جمله درحوزه بهداشت و درمان با مشکلات و چالش هاي متعددي روبرو است .
وی در ادامه با تاکید بر اینکه حوزه بهداشت و درمان نیز از ابتدایی ترین اولویت های خدمت رسانی برای مردم هر منطقه به شمار می رود، یادآور شد: امکانات و شرایط فعلی حوزه درمان شهرستان ورزقان در شان مردم این منطقه نیست، لذا همه دلسوزان شهرستان بایستی از تمامی ظرفیت های خود برای بهبود اوضاع درمانی استفاده کنند.
وی تصریح کرد: واحدهای صنعتی و معدنی همچون مس سونگون باید به وظیفه اجتماعی خویش در حل معضلات حوزه درمان عمل کنند.
آقایی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تشکر از پیگیری های معاونت درمان علوم پزشکی استان در آخر ابراز داشت: در روزهای آینده شاهد خبرهای خوبی درباره حل مشکلات حوزه درمان شهرستان ورزقان خواهیم بود.
جواد احمدیان معاون درمان علوم پزشکی استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست ضمن تشکر از سازمان مردم نهاد مجمع ورزقانی های مقیم تبریز که پیگیر مشکلات حوزه درمان است، گفت: علوم پزشکی در راستای حل مشکلات حوزه درمان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
بر پایه همین گزارش؛ مجمع ورزقانی های مقیم تبریز، بیشتر در راستای ایجاد تحکیم وحدت و همبستگی و همچنین جهت ارتقا فرهنگ، رشد و شکوفایی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی هنری و … و با تشکیل کمیته های مختلف در جهت توسعه منطقه و استعداد یابی و مشارکت و جذب سرمایه و آشنایی ورزقانی های مقیم تبریز با یکدیگر و تقویت روحیه تعاون و همیاری میان آنها و کشف استعداد های بالقوه شکل گرفته است.
شناسایی ورزقانی های توانمند، کارآمد و ایجاد ارتباط با ورزقانی های مقیم تبریز به منظور جلب همکاری آنان در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای توسعه پایدار شهرستان ورزقان، برنامه ریزی و سازماندهی برای تبادل اندیشه میان فرهیختگان و صاحب نظران، ایجاد بانک اطلاعاتی از شخصیت های علمی، فرهنگی، تجاری، اقتصادی و کارآفرین، همکاری با تشکل ها برای احیاء مکاتب و یا رویه های مهم اقتصادی، فرهنگی، ادبی و هنری گذشته و برنامه ریزی به منظور فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای جلب همکاری ها و مشارکت های مردمی از جمله دیگر راهبردهای کلان این مجمع بوده است

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.