امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2034
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 23 نوامبر 2022 - 0:45 | 242 بازدید | ارسال توسط :

تنزل ورزش در شهرداری تبریزبه شرکت ورزش

شهردار تبریز ضمن تاکید مجدد بر عدم حضور شهرداری در زمینه تیم داری،وعده تشکیل شرکت ورزش را در آینده داد. به گزارش چالش روز، یعقوب هوشیار عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: استان آذربایجان شرقی ظرفیت های بی نظیری در حوزه ورزش دارد و نزدیک به ۵۱ هیئت ورزشی در این زمینه مشغول به فعالیت […]

تنزل ورزش در شهرداری تبریزبه شرکت ورزش

شهردار تبریز ضمن تاکید مجدد بر عدم حضور شهرداری در زمینه تیم داری،وعده تشکیل شرکت ورزش را در آینده داد.

به گزارش چالش روز، یعقوب هوشیار عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: استان آذربایجان شرقی ظرفیت های بی نظیری در حوزه ورزش دارد و نزدیک به ۵۱ هیئت ورزشی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند متاسفانه برخی مواقع این هیئت ها در تامین هزینه های ابتدایی خود با مشکل مواجه می شوند.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز به هیچ عنوان نگاه حرفه ای جهت تیم داری، شرکت در مسابقات خاص و لیگ برتر ندارد بلکه هدف اصلی از تیم داری تعیین چارچوب شکلی و ساختاری جهت استعدادیابی جوانان در حوزه های مختلف ورزشی است.

هوشیار بیان کرد: بعد از تاسیس شرکت ورزشی تمرکز بیش تری به سلامت و نشاط جامعه در حوزه ورزشی خواهیم داشت و برای سنین مختلف جهت آموزش، استعدادیابی و… برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.

وی افزود: برای اولین بار در بودجه سال ۱۴۰۲ پیوست فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی پیش بینی کرده ایم در تلاش هستیم با اکثر گروه های مرجع در این زمینه به گفتگو بپردازیم تا مشکلاتشان نیاز سنجی شود.

وی تاکید کرد: تمام مناطق شهرداری تبریز موظف هستند در طول هفته برای رشته های ورزشی برنامه های مختلفی برگزار کنند و در ماه های آینده شرکت ورزشی از برنامه ها و همایش های ورزشی شهر تبریز حمایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ورزشگاه شهید قویدل یکی از ظرفیت های ورزشی شهر تبریز و از پروژه های شاخص شهرداری منطقه ۴ بحساب می آید این مجموعه بدلیل برخی مشکلات در سال های گذشته تعطیل بود در خصوص مالکیت این مجموعه توافقاتی صورت گرفته و ماه های آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.