امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1164
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 11 آوریل 2021 - 12:08 | 942 بازدید | ارسال توسط :

توزیع کالاهای اساسی/ خبری از گوشت و مرغ نیست

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در حالی از عرضه  کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد  که طبق گفته وی برنامه ای برای توزیع مرغ و گوشت در استان نیست. به گزارش چالش روز ، غلامعلی راستی با اشاره به بخشی از […]

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در حالی از عرضه  کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد  که طبق گفته وی برنامه ای برای توزیع مرغ و گوشت در استان نیست.

به گزارش چالش روز ، غلامعلی راستی با اشاره به بخشی از تمهیدات پیش بینی شده سازمان در تأمین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی شهروندان بویژه در ایام ماه مبارک رمضان گفت : با توجه به در پیش بودن ماه رمضان و افزایش تقاضا برای کالاهای اساسی و به منظور رفاه حال شهروندان ، ۱۲۰۰ تن برنج هندی با قیمت مصوب هرکیلو ۱۸۵۰۰۰ ریال توزیع خواهد شد.
وی همچنین از تأمین و توزیع ۱۲۰۰ تن شکر خانوار بسته بندی شده با قیمت مصوب هرکیلو ۸۷۰۰۰ ریال در این ایام خبر داد و افزود : با برنامه ریزی های به عمل آمده و پیگیری های انجام شده ، مقرر شده است ۹ هزار تن قند مصرفی خانوار نیز در بسته بندی های ۵ کیلویی با قیمت مصوب ۴۹۰ هزار ریال توزیع شود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان با بیان اینکه موضوع تأمین روغن خوراکی خانوار از طریق شرکت های پخش و نمایندگی شرکت های تولیدی روغن با جدیت پیگیری می شود ، ادامه داد : در راستای حمایت از تداوم تولید ، یک هزار و ۱۱۶ تن روغن مورد نیاز صنوف مختلف اعم از تولیدی و خدماتی تأمین و توزیع خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.