امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 2274
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 31 دسامبر 2022 - 22:20 | 246 بازدید | ارسال توسط :

دشمن به‌ دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمن در زمان حاضر برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به دنبال سیاه‌نمایی و کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب است. به گزارش چالش روز، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در یادواره شهدای روستای ورجوی مراغه با بیان اینکه توطئه دشمنان علیه این نظام  ادامه خواهد داشت، افزود: آن […]

دشمن به‌ دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمن در زمان حاضر برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به دنبال سیاه‌نمایی و کوچک نشان دادن دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش چالش روز، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در یادواره شهدای روستای ورجوی مراغه با بیان اینکه توطئه دشمنان علیه این نظام  ادامه خواهد داشت، افزود: آن ها چشم دیدن پیشرفت‌های علمی جوانان این سرزمین و اقتدار نظامی و نفوذ ایران در کشورهای منطقه را ندارد و به همین دلیل نیز به دنبال فتنه‌انگیزی هستند.

وی ادامه داد: دشمنان توانایی رویارویی نظامی با ایران را ندارند و باورهای دینی مردم را نشانه رفته‌اند و با حمایت از اراذل و اوباش به فکر آشوب و اغتشاش و فتنه در کشور هستند.

حجت‌الاسلام سرایی اظهار کرد: ملت ایران از برکت وجود رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، بابصیرت و متحد بهره مند هستند و اجازه حضور و دخالت دشمنان در این کشور را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه این ملت امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی را مدیون شهدا هستند، افزود: خون شهدا ضامن امنیت است و بر همین اساس نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اولویت قرار دارد.

یحیی حیدری فرمانده سپاه مراغه نیز در این یادواره گفت: روستای ورجوی با ۷۱ شهید و ۱۷۵ جانباز، آزاده و رزمنده یکی از شهیدپرورترین روستاهای کشور است.

حیدری افزود: در این روستا هفت خانواده ۲ شهید و یک خانواده سه شهید را تقدیم عزت و سربلندی انقلاب اسلامی کرده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.