امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1575
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 04 آگوست 2021 - 12:12 | 947 بازدید | ارسال توسط :

شهین بار، شهردار تبریز آمار نادرستی به مردم و نمایندگان آنان داده است/منتخبین مردم مستقل باشند

عضو شورای ششم تبریز می گوید: آمار نادرست زیادی توسط شهردار به مردم داده شده که یکی از نمونه های آن احداث پارک ۴۲۸ هکتاری است که عملا ۲۸ هکتار است. فریدون بابایی می گوید: در زمینه تناقصات عملکرد آماری و بودجه ای در  مدیریت شهری مصادیق مهمی در تبریز وجود دارد مثلا درموردی شهرداردر […]

شهین بار، شهردار تبریز آمار نادرستی به مردم و نمایندگان آنان داده است/منتخبین مردم مستقل باشند

عضو شورای ششم تبریز می گوید: آمار نادرست زیادی توسط شهردار به مردم داده شده که یکی از نمونه های آن احداث پارک ۴۲۸ هکتاری است که عملا ۲۸ هکتار است.

فریدون بابایی می گوید: در زمینه تناقصات عملکرد آماری و بودجه ای در  مدیریت شهری مصادیق مهمی در تبریز وجود دارد مثلا درموردی شهرداردر جمع نمایندگان مردم در مجلس و اعضای شورا  از احداث ۴۲۸ هکتار پارک در تبریز خبر داده است  در حالی که بنده به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی  و با نامه نگاری به مناطق شهری تنها ۲۸ هکتار پارک را جمع بندی کردم و متاسفانه مشاهده شد که پارکهای فراشهری مانند آرپا دره سی که مربوط به دوره های قبلی بود در عملکرد شهرداری ذکر شده است.

وی ادامه می دهد: در موردی دیگر باز سازی و مرمت ۱۴ خانه تاریخی در عملکرد شهرداری قید شده که صحیح نیست و چون سیستم شفاف عملکردی وجود ندارد، بدعت نادرستی ایجاد می شود که هر گونه عملکردی قابلیت انعکاس برعکس دارد و در این زمینه شورا می تواند قدمهای موثری در شفاف سازی بردارد که در شورای پنجم شفاف سازی و سالم سازی مورد توجه قرار گرفت.

وی تاکید می کند: شورای پنجم تبریز  در مقایسه با کلانشهرهای دیگر شورای موفقی بوده و در مقایسه با شورای چهارم موفقتربود و خرد جمعی هم حاکم بوده که در نتیجه  تصمیمات تخصصی گرفته می شد و این شورا یکی از شوراهای تاثیر گذار در تبریز بوده است.

اما گاه نیروهای خارج از شورا بر برخی اعضا تاثیر گذار بوده و مانع از همفکری و همراهی کامل اعضای شورا با یکدیگر می شد و تعدادی از اعضا از دیگران تاثیر می گرفتند که به زیان مردم بود. امیدوارم به روزی برسیم که منتخبین شورا در برابر عملکرد خود در برابرمردم پاسخگو باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.