امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 695
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 11 ژانویه 2021 - 12:38 | 1018 بازدید | ارسال توسط :

عدم اجازه به سودجویان در وادی رحمت تبریز

چالش روز: مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با هشدار نسبت به افزایش سودجویی از شهروندان داغدیده در وادی رحمت تبریز، گفت: با افرادی که در محوطه آرامستان های شهر تبریز نسبت به دریافت وجوه نامتعارف از شهروندان اقدام کنند، برخورد خواهد شد. فرخ جلالی اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری […]

عدم اجازه به سودجویان در وادی رحمت تبریز

چالش روز: مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با هشدار نسبت به افزایش سودجویی از شهروندان داغدیده در وادی رحمت تبریز، گفت: با افرادی که در محوطه آرامستان های شهر تبریز نسبت به دریافت وجوه نامتعارف از شهروندان اقدام کنند، برخورد خواهد شد.
فرخ جلالی اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم ختم و ترحیم، برخی افراد و موسسات غیر مجاز با روش های جدید از خانواده های داغدیده، مبالغی دریافت می کنند که با کلاهبرداری فرقی ندارد.
وی ادامه داد: ارسال بنر تسلیت، ارسال سبد گل به منزل متوفی بدون اطلاع خانواده معزا و دریافت هزینه های گزاف، دریافت وجه با ادعای هزینه کرد فعالیت های خیریه و … از جمله اقداماتی است که سودجویان از آلام خانواده های داغدیده استفاده کرده و نسبت به دریافت مبالغ خارج از مقررات اقدام می کنند.
وی با تاکید بر این که به هیچ عنوان اجازه فعالیت این افراد را در محوطه آرامستان های شهر تبریز به ویژه وادی رحمت را نمی دهد، یادآور شد: در اقدامی پسندیده، برخی از خانواده های داغدار، هزینه برگزاری مراسم ختم را به مراکز خیریه، آزادی زندانیان و یا تامین هزینه های جهیزیه و درمان بیماران صعب العلاج اختصاص می دهند.
جلالی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت تمایل، مبالغ مورد نظر خود را فقط به موسسات دارای مجوز و خیریههایی که بنرهای اطلاع رسانی آن در محوطه وادی رحمت نصب می شود، پرداخت کرده و از پرداخت وجه بدون دریافت رسید خودداری کنند.
به نقل از روابط عمومی سازمان آرامستان های شهرداری تبریز، وی یادآور شد: تمام مبالغ دریافتی سازمان آرامستان های شهرداری تبریز نیز برای هزینه های کفن و دفن بر اساس مصوبه شورای محترم شهر بوده و در قبال آن به شهروندان رسید ارائه می شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.