امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 1068
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 17 مارس 2021 - 11:26 | 980 بازدید | ارسال توسط :

قهر نخبگان با شورای شهر تبریز

لشکر کوتوله های سیاسی در انتخابات شورای شهر/ عرصه از شیران خالیست سید مرتضی احمدپور – روزنامه نگار ثبت نام ششمین دوره شورای اسلامی شهر وروستا رکود جدیدی در تبریز زد ، اینبار اما با پدیده جالبی با نام قهر نخبگان از شورای شهر تبریز و کاهش محسوس افراد نخبه و دارای تخصص در مدیریت […]

قهر نخبگان با شورای شهر تبریز

لشکر کوتوله های سیاسی در انتخابات شورای شهر/ عرصه از شیران خالیست
سید مرتضی احمدپور – روزنامه نگار
ثبت نام ششمین دوره شورای اسلامی شهر وروستا رکود جدیدی در تبریز زد ، اینبار اما با پدیده جالبی با نام قهر نخبگان از شورای شهر تبریز و کاهش محسوس افراد نخبه و دارای تخصص در مدیریت شهری که می تواند خبراز تشکیل شورایی ضعیف در تبریز داشته باشد. البته میزان استقبال عمومی هم چندان مطلوب نبوده و تعداد کاندیدادهای ثبت نام کننده هم زیاد نیست.
در مقابل تعداد زیادی از افراد فاقد صلاحیت تخصصی در مدیریت شهری در شورا ثبت نام کرده اند. ثبت نام این نفرات در حالی که بزرگان سیاسی و مدیران شهری سابق از این انتخابات چشم پوشیده اند می تواند خبری ناخوش برای شورای ششم باشد.
اگر این بی اقبالی در تبریزرا در مقابل اقبال مدیران ارشد مرکز نشین برای عضویت در شورای شهر تهران کنار هم بگذاریم به نتیجه جالبتری هم می رسیم و اینکه بزرگان در تبریز، صحن شورا را جای مناسبی برای خود نمی بینند.
رمز گشایی از این موضوع با استناد به نامه های سرگشاده اسوتچی عضو شورای شهر همچنین اعتراضات مکرر اعضای فعلی که یکی از تخصصی ترین شوراهای چند دوره گذشته در تبریز بوده نشان می دهد که در شهرداری تبریز کسی برای شورا نشینان تره هم خورد نمی کند.
نامه های بی جواب ، اعتراضات بی پاسخ ، پیگیریهای به سرانجام نرسیده وحتی عتاب قائم مقام شهردار خطاب به شورا نشینان در مورد چرایی طرح فساد در شورا نشان داد که شورای شهر به ضعیف ترین جایگاه خود در چند دوره قبل رسیده وحتی به قول اسوتچی ، رئیس شورای شهر توان پیگیری نامه های ارسالی به شهرداری را هم ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.