امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 940
  پرینتخانه » استان ها, سیاسی تاریخ انتشار : 24 فوریه 2021 - 12:45 | 1042 بازدید | ارسال توسط :

مجازات سبز” در تبریز اجرایی می‌شود

ایرج شهین باهر شهردار تبریزگفت: این طرح به ابتکار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز و موافقت رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در راستای عزم عمومی برای ایجاد نهضت درختکاری و زنده کردن خاطره باغ شهر تبریز، اجرایی می شود. به گزارش چالش روز ، وی ادامه داد: در این شیوه، قضات با […]

مجازات سبز” در تبریز اجرایی می‌شود

ایرج شهین باهر شهردار تبریزگفت: این طرح به ابتکار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز و موافقت رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در راستای عزم عمومی برای ایجاد نهضت درختکاری و زنده کردن خاطره باغ شهر تبریز، اجرایی می شود.
به گزارش چالش روز ، وی ادامه داد: در این شیوه، قضات با استفاده از تکالیف قانونی مرتبط و اختیارات قضایی خود در صدور احکام، تهیه و کاشت درخت در سطح شهر را جایگزین مجازات های حبس یا جزای نقدی می کنند که این احکام تحت نظر سازمان سیما، منظر و فضای سبز تبریز، اجرا و به تشکیلات قضایی استان گزارش می شود.
شهردار تبریز با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی شورای اسلامی تبریز به عنوان سال فضای سبز گفت: تشکیلات قضایی استان نیز در راستای اهداف عالی شهرداری در حوزه فضای سبز و هم¬دوش و همراه با مجموعه خدوم فضای سبز تبریز، با تشکیل جلسات هماهنگی و همفکری با مسئولین فضای سبز این کلانشهر، سازوکار اجرای مجازات های سبز را مهیا کرده است.
وی یادآور شد: تبریز که در زمان های نه چندان دور به باغ شهر مشهور بود، به دلیل بی توجهی های چند دهه اخیر، از سطوح سبز آن به طور چشمگیری کاسته شده و بر این اساس عزم خود را برای جلوگیری از تغییر کاربری فضاهای سبز، توسعه کمّی و کیفی فضای سبز تبریز با افزایش تعداد پارک های محله ای و جلوگیری از نابودی باغات تبریز و احیای باقیمانده آنها جزم کرده‌ایم.
ایرج شهین باهر اظهار امیدواری کرد با عزم و نهضت عمومی، بتوانیم در کوتاه مدت، کمبود تعداد درختان تبریز را جبران کرده و شهری سرسبز و با نشاط و شاداب، به همشهریان عزیز و فهیم تبریز تقدیم کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.