امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 992
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 04 مارس 2021 - 9:56 | 1028 بازدید | ارسال توسط :

ممانعت از فعالیت دستفروشان در تبریز

شهردار منطقه ۸  تبریز خبر داد: ممانعت از فعالیت دستفروشان در تبریز شهرداری تبریز با اجرای طرحی به نام ساماندهی دستفروشان در مرکزشهر مانع از فعالیت دستفروشانی شد که از اقشار محروم جامعه هستند. شهردار منطقه ۸ تبریز درهمین زمینه از آغاز طرح ساماندهی دستفروشان با همکاری عوامل نیروی انتظامی و سایر ارگانها در منطقه […]

ممانعت از فعالیت دستفروشان در تبریز

شهردار منطقه ۸  تبریز خبر داد: ممانعت از فعالیت دستفروشان در تبریز
شهرداری تبریز با اجرای طرحی به نام ساماندهی دستفروشان در مرکزشهر مانع از فعالیت دستفروشانی شد که از اقشار محروم جامعه هستند.
شهردار منطقه ۸ تبریز درهمین زمینه از آغاز طرح ساماندهی دستفروشان با همکاری عوامل نیروی انتظامی و سایر ارگانها در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز خبر داد.
علی مدبر افزود: با عنایت به نزدیکی به پایان سال و افزایش رونق بازار دستفروشان، شهرداری منطقه  ۸ با همکاری ارگانهای مختلف،  طرح ساماندهی دستفروشان در محدوده بازار تبریز را اجرائی میکند.
مدبر گفت: طی جلسه ای که با حضور فرماندار تبریز  برگزار شد، مقرر شد طرح ساماندهی دستفروشان محدوده مرکزی شهر با همکاری شهرداری منطقه ۸، نیروی انتظامی و ارگانهای مختلف در معابر سطح حوزه اجرائی شده و با متخلفین برخورد خواهد شد.
 وی افزود: طی این طرح دستفروشان خیابان جمهوری به لاین دوم پیاده رو ها هدایت خواهند شد و لاین اول پیاده رو ها صرفا مختص عابرین پیاده خواهد شد و در کنار آن عوامل سدمعبر منطقه ۸ با تعریف محدوده استاندارد، مانع بساط گستری بیشتر دستفروشان خواهند شد.
شهردار منطقه ۸ با اشاره به معضل دستفروشی در سطح این منطقه گفت: با عنایت به نزدیکی به سال نو، شاهد افزایش تعداد دستفروشان در محدوده مرکزی شهر هستیم که تا پایان سال و با همکاری ارگانهای مختلف، طرح ساماندهی دستفروشان را اجرائی خواهیم نمود تا آرامش را در معابر سطح حوزه برقرار سازیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.