امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 720
  پرینتخانه » اجتماعی, ایران تاریخ انتشار : 13 ژانویه 2021 - 9:42 | 1082 بازدید | ارسال توسط :

کاهش آمارها نشانه رفع خطر کرونا نیست

چالش روز: جانشین ستاد استانی مقابله با کرونای آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش آمار مبتلایان کرونا در این استان، گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند کاهش آمارها به معنای رفع خطر کرونا نیست. علیار راستگو در بیست و یکمین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی اظهار کرد: کاهش محدودیت‌های کرونایی نیز نشانه عادی شدن […]

کاهش آمارها نشانه رفع خطر کرونا نیست

چالش روز: جانشین ستاد استانی مقابله با کرونای آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش آمار مبتلایان کرونا در این استان، گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند کاهش آمارها به معنای رفع خطر کرونا نیست.
علیار راستگو در بیست و یکمین جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی اظهار کرد: کاهش محدودیت‌های کرونایی نیز نشانه عادی شدن وضعیت در جامعه نبوده و حساسیت‌ها تا ریشه کنی کووید ۱۹ یا تزریق واکسن کرونا باید ادامه یابد.

وی افزود: به رغم اینکه بیش از ۹۵ درصد مردم آذربایجان شرقی از ماسک استفاده می‌کنند، ولی مراعات پروتکل‌ها و فاصله‌های اجتماعی همچنان نیاز است، چون عادی انگاری کرونا موجب شیوع مجدد بیماری و عزادار شدن خانواده‌ها می‌شود.

راستگو با اشاره به اینکه کادر بهداشت و درمان، زحمات فراوانی را متحمل شده‌اند، گفت: برخی از پرستاران و کادر درمان استان مدت‌ها است که مرخصی نرفته‌اند و حتی خانواده خود را از نزدیک ندیده‌اند؛ بر این اساس تقدیر همگانی از مدافعان سلامت لازم و ضروری است.

وی همچنین با اشاره به اینکه شورای اطلاع رسانی آذربایجان شرقی یکی از منظم ترین شوراهای استان است و ساختارهای مناسبی برای اطلاع رسانی دارد، اظهار کرد: البته اخباری که دارای اهمیت است و افکار عمومی نسبت به آن حساسیت دارند، باید دستگاه‌ها بلافاصله پاسخگوی افکار عمومی و نیازهای جامعه باشند و در واقع با جامعه و نیازهای اطلاعاتی رسانه‌ها حرکت کنند.

وی ادامه داد: ادارات باید در مواقع ضروری، اطلاع رسانی به هنگام داشته باشند و با بیان واقعیت‌ها نیازهای اطلاعاتی و سوالات رایج در جامعه را با همکاری رسانه‌ها پاسخ دهند تا از ایجاد شبهه جلوگیری شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی و سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی‌های استان در خصوص اطلاع رسانی اخبار مهم و مطالبات مردمی سرعت عمل و حساسیت مناسب را داشته باشند.

علی پیروزمنش اظهار کرد: هم افزایی روابط عمومی‌ها و رسانه‌های آذربایجان شرقی ظرفیت بزرگی است که می‌تواند منجر به تحول بیشتری در حوزه اطلاع رسانی استان شود.

منبع:مهر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.