امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1310
  پرینتخانه » استان ها, سیاسی تاریخ انتشار : 26 آوریل 2021 - 15:16 | 983 بازدید | ارسال توسط :

اتمام خط اول متروی تبریز تا شهریور ماه/ نواقص خطر آفرین مترو

شهردار تبریز در حالی ازاتمام خط اول متروی تبریز تا شهریور ماه خبر داده که انتقادات زیادی از نواقص مرگ آفرین متروی تبریز وجود دارد. به گزارش چالش روز ، ایرج شهین‌باهر امروز در دویست و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: ۳ ایستگاه باقی مانده این […]

شهردار تبریز در حالی ازاتمام خط اول متروی تبریز تا شهریور ماه خبر داده که انتقادات زیادی از نواقص مرگ آفرین متروی تبریز وجود دارد.

به گزارش چالش روز ،

ایرج شهین‌باهر امروز در دویست و چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: ۳ ایستگاه باقی مانده این خط نیز تا پایان شهریور امسال افتتاح می شود.
خط یک متروی تبریز به طول ۱۷٫۲ کیلومتر در ۱۸ ایستگاه خدمت رسانی می کند.

شهردار تبریز همچنین گفت: در ۴۰ ماه گذشته نزدیک ۲۸۰۰ میلیارد تومان برای مترو هزینه کرده‌ایم و ۱۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز امسال برای خط دوم مترو تأمین مالی شده که معادل کل اعتباراتی است که دو دهه گذشته برای مترو صرف شده است.

شهین‌باهر متروی تبریز را بزرگترین طرح حمل و نقل شمال غرب کشور خواند و افزود: رفاه، آسایش، سفر ارزان و رفع آلودگی هوا از مهمترین مشکلاتی است که با احداث متروی تبریز رفع شده است.

وی خاطرنشان کرد: شاخص ترین کارنامه شورای دور پنجم در حوزه حمل و نقل است و شهرداری تبریز نیز در دوره کنونی بلندترین قدم ها را در این حوزه برداشته است.

در این جلسه طرح تحقیق و تفحص از قطار شهری تبریز مطرح شد و اعضای شورا پس از استماع گزارش کمیسیون عمران شورا و صحبت‌های عضوهای سوال کننده، به خارج شدن طرح از دستور کار رأی دادند.

قطار شهری تبریز در پنج خط شامل چهار خط اصلی و یک خط حومه‌ای به طول کلی ۱۰۰ کیلومتر طراحی شده‌ است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.