امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 27 March , 2024
امروز : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 18 رمضان 1445
شناسه خبر : 1475
  پرینتخانه » اجتماعی, بین الملل تاریخ انتشار : 20 ژوئن 2021 - 12:07 | 1046 بازدید | ارسال توسط :

ادعای جدید تیم کوک درباره اندروید

تیم کوک درمصاحبه ای گفت:میزان بدافزار اندروید ۴۷ برابر بیشتر از iOS است. کوک اعلام کرد: این حجم از بدافزار‌ها در اندروید و کم بودن آن در آی‌او‌اس به این دلیل است که سیستم‌عامل آی‌او‌اس به‌گونه‌ای طراحی شده که تنها از یک اپ‌استور تغذیه می‌شود و تما‌می اپلیکیشن‌ها قبل از ورود و نصب در گوشی‌های […]

تیم کوک درمصاحبه ای گفت:میزان بدافزار اندروید ۴۷ برابر بیشتر از iOS است.

کوک اعلام کرد: این حجم از بدافزار‌ها در اندروید و کم بودن آن در آی‌او‌اس به این دلیل است که سیستم‌عامل آی‌او‌اس به‌گونه‌ای طراحی شده که تنها از یک اپ‌استور تغذیه می‌شود و تما‌می اپلیکیشن‌ها قبل از ورود و نصب در گوشی‌های آی‌فون، به‌طور دقیق بررسی می‌شوند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که میزان بدافزار‌های موجود در سیستم‌عامل اندروید نسبت به سیستم‌عامل آی‌او‌اس ۴۷‌برابر بیشتر است. در این گفتگو که با گیوم لاکروا، مدیر شرکت رسانه‌ای Brut صورت گرفت، تیم کوک بار دیگر بر تمرکز این شرکت در قبال حفاظت از حریم شخصی و اطلاعات خصوصی کاربران تاکید کرد.

به گزارش دنیای‌اقتصاد، وی عنوان کرد: بیش از یک دهه است که تمرکز خود را بر ارتقای حریم خصوصی معطوف کرده‌ایم. ما به این مساله، به مصداق یک نمونه از حقوق بشر و حقوق اساسی هر انسان نگاه می‌کنیم. مدیرعامل اپل همچنین در خصوص قانون بازار‌های دیجیتال (DMA) که توسط کمیسیون اروپا به تصویب رسیده، صحبت و در بخشی از این گفتگو عنوان کرد که این قانون چندان به نفع کاربران نخواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.