امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 412
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : 11 اکتبر 2019 - 12:03 | 1187 بازدید | ارسال توسط :

انتقاد از مراکز کاریابی غیر مجاز در تبریز

مدير موسسه کاريابي بين المللي آرمان ماندگار ؛ از فعاليت هاي مراکز کاريابي غير مجاز انتقاد کرد و اضافه کرد  : متاسفانه  فعاليت هاي شرکت‌هاي کاريابي و مهاجرتي غير مجاز،  ضربه هاي جبران ناپذيري بر پيکره اين مراکز وارد ميکند . نيما باقري فرح بخش در نشست هم انديشي مديران دفاتر کاريابي بين المللي که […]

انتقاد از مراکز کاریابی غیر مجاز در تبریز

مدير موسسه کاريابي بين المللي آرمان ماندگار ؛ از فعاليت هاي مراکز کاريابي غير مجاز انتقاد کرد و اضافه کرد  : متاسفانه  فعاليت هاي شرکت‌هاي کاريابي و مهاجرتي غير مجاز،  ضربه هاي جبران ناپذيري بر پيکره اين مراکز وارد ميکند .

نيما باقري فرح بخش در نشست هم انديشي مديران دفاتر کاريابي بين المللي که درهتل لاله پارک تبريز برگزار شد،  در خصوص فعاليت هاي اين مرکز اظهار کرد : موسسه ارمان  ماندگارفعاليت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرد  و از حدود يک سال  پيش هم توانسته است  دفتر هدايت   و حمايت از نيروي کار دانمارک را با حمايت وزارت کار،   وزارت امور خارجه  و سفير ايران  در کشور دانمارک  راه اندازي کند  و تاکنون ۵۰ نفر را به کشور دانمارک اعزام کرده است .


فرح بخش  به نحوه قرار دادهاي کاري در کشورهاي مختلف اشاره کرد و افزود :  در کشورهاي آلمان ؛ دانمارک و سوئد بر خلاف کشورهايي مثل استراليا و کانادا ،  بايد قرار دادهاي کاري شخص از قبل اماده شده باشد، حقوق مشخص شده باشد  و به تائيد اتاق بازرگاني  وزارت کار و زارت امور خارجه رسيده باشد تا بتوانيم نيروهاي  کار را به کشورهاي اسکانديناويي خصوصا دانمارک اعزام کنيم.
وي از فعاليت هاي مراکز کاريابي غير مجاز انتقاد کرد و اضافه کرد  : متاسفانه  فعاليت هاي شرکت‌هاي کاريابي و مهاجرتي غير مجاز،  ضربه هاي جبران ناپذيري بر پيکره اين مراکز وارد ميکند   و بايد جلوي فعاليت اين مراکز که به صورت هاي  مجازي و واقعي فعاليت دارند گرفته شود. ، چرا که اين موسسات با دادن مشاوره هاي غلط،  بازار کار را از دست  ما ميگيرند  و  به حسن شهرت اين مراکز  ضربه و مي زند  ؛ چگونه شخصي که بارها از سوي  اين موسسات متضرر شده  است خواهد توانست به فعاليت موسسات کاريابي  بين الملي اعتماد کند.
فرح بخش  به صدور  دفترچه هاي کار دردفاتر حمايت و هدايت اشاره کرد و افزود : مساله اي که مورد  انتقاد است اين است که  براي افرادي که در دانمارک هستند براي صدور دفترچه کار- به منظور استفاده از مزاياي خاص – هزينه اي گرفته نمي شود،  چرا که هزينه ۲ الي ۳ يورويي در کشوري مثل دانمارک  خنده دار است اما  ما انتظار داريم که در کشورهايي مانند آلمان  که واحد ارزي آن ها  خيلي بالاتر از کشور ماست هزينه اي براي تمام دفاتر خدمات هدايت و حمايت از نيروي کار در نظر گرفته شود/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.