امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 1681
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 22 نوامبر 2021 - 10:46 | 728 بازدید | ارسال توسط :

تبعیض های فاحش میان تبریز و اصفهان

افشاگریهای بی سابقه از بی توجهی به تبریز تبعیض میان اصفهان و تبریز منادی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی وشورای شهر تبریز با بیان اینکه تبریز با وجود اینکه سر ایران است و مهد دموکراسی در کشور است اما توجه شایان توجهی به این شهر […]

تبعیض های فاحش میان تبریز و اصفهان

افشاگریهای بی سابقه از بی توجهی به تبریز
تبعیض میان اصفهان و تبریز
منادی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی وشورای شهر تبریز با بیان اینکه تبریز با وجود اینکه سر ایران است و مهد دموکراسی در کشور است اما توجه شایان توجهی به این شهر نمی شود و حق این شهر بسیار ضایع می شود.
وی با اشاره به تبعیض میان اصفهان و تبریزگفت: یک تجمع مردمی برای یک رودخانه فانتزی در اصفهان ۳ هزار میلیارد تومان برای احیای آن بودجه مصوب کرد اما در مدت چند سال گذشته نتوانسته ایم این میزان بودجه برای احیای دریاچه ارومیه به دست آوریم.
منادی گفت: چه تفاوتی میان مهرانه رود و زاینده رود وجود دارد، مگر این رودخانه ازوسط تبریز نمی گذرد و مگر نمی تواند محلی مناسب برای گردشگری باشد؟ پس چرا مهرانه رود تنها توانسته ۴۵ میلیارد تومان اعتبار به دست آورد که آنهم با تلاش همه نمایندگان و مسئولان محلی محقق شد.
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: چرا باید اینهمه در حق تبریز اجحاف شود چرا باید ۷۰ درصد اعتبارات بانکی و پولهای کشور در دست چند شهر تهران و اصفهان و مشهد و شیراز و کرمان باشد و تبریز و بقیه شهرهای کشور تنها ۱۰ درصد پولهای بانکی در گردش داشته باشند.
وی ادامه داد: چرا باید مس ما را به کرمان ببرند و اینجا آلودگی هوا را تحمل کنیم، طلاهای استان به کجا می رود.
منادی تاکید کرد: تنها راه ما این است که نمایندگان مردم تبریز و نمایندگان شورا همچنین مسئولان استان دست در دست هم مانع اجحاف در حق تبریز شویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.